آخرین عناوین

جمعه 16 خرداد 1393-15:36 کد خبر:269

معاون رییس جمهور خبر داد:

اختصاص اعتبار تنخواه به مناطق سیل‌زده مازندران/خسارت27میلیاردی سیل به مازندران

معاون برنامه‏ ریزی و نظارت راهبردی رئیس‎جمهور از اختصاص اعتبار تنخواه به مناطق سیل‌زده مازندران خبر داد/ سیل ۲۷ میلیارد تومان به مازندران خسارت وارد کرد


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در روستای فراش بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در حال حاضر از اعتبار تنخواه به مناطق سیل‌زده مازندران استفاده می‌شود و پس از برآورد اولیه خسارت اعتبار مناسب اختصاص داده می‌شود. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز با اشاره به سیل اخیر در مازندران گفت: براساس برآورد‌های اولیه سیل ۲۷ میلیارد تومان به مناطق مختلف استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، رستم زرودی دقایقی پیش در حاشیه بازدید معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جهور از مناطق سیل زده، اظهار کرد:‌ از ساعات اولیه وقوع سیل جلسه کمیسیون بحران در شهرهای مرکزی و شرقی استان تشکیل و وظایف هر یک از دستگاه های امداد و نجات و بسیج دانشجویی و جهاد به کشاورزی به آنان محول شد.

وی افزود:‌ عملیات پاکسازی مناطق سیل زده در شهرهای ساری، نکا، آمل و بابل تقریبا به اتمام رسیده و کار پاکسازی مناطق سیل زده شهر بهشهر که بیشترین سیلاب در منطقه فراش‌محله بهشهر هنوز ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه در ابتدای امدادرسانی با مشکلات زیرساختی نظیر پاکسازی مناطق سیل زده موادجه بودیم تصریح کرد: باید همه دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان ‌به کمک پاکسازی مناطق سیل‌زده بهشهر بیایند.

زرودی با بیان اینکه حدود 200 خانوار از مردم منطقه فراش‌محله بهشهر در معرض آسیب ناشی از سیل قرار گرفته‌اند گفت: به واسطه اینکه سال گذشته این منطقه براثر سیلاب آسیب جدی دیده ‌باید اقدام اصولی در جهت رفع تمام مشکلات مردم این منطقه شهر بهشهر صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه بیمه ایران جهت بررسی میزان خسارات به سیل‌زده‌گان در منطقه حضور یافته است، افزود: معاون رئیس جمهور به همراه استاندار مازندران و معاونین وی در حال بازدید از مناطق سیل‌زده بهشهر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: قرار است جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور معاون رئیس جمهور در استانداری برگزار شود.

نوبخت در سفر خود به مازندران صبح امروز از مناطق سیل‌زده در  کلیجان‌رستاق ساری و بخش مرکزی میاندرود نیز بازدید کرده و قرار است ‌عصر امروز از مناطق سیل‌زده شهرستان نکا ‌بازدید کند. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :