آخرین عناوین

شنبه 17 خرداد 1393-0:29 کد خبر:271

حاشیه‌های سفر یک‌ روزه نوبخت به مازندران

دلخور شدن نوبخت از قربانی کردن گوسفند تا بازدیدهای خانه‌ به‌ خانه

سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به مناطق سیل‌زده مازندران با حاشیه‌هایی همراه بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به همراه ربیع فلاح استاندار مازندران، محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی امروز از مناطق سیل‌زده مازندران در شهرستان‌های ساری، میاندرود ، بهشهر و شهر هولار و روستای مرمت بازدید کرد.

در بدو ورود نوبخت به شهر هولار، اهالی قصد قربانی کردن گوسفند داشتند و نوبخت از این موضوع دلخور شد، اما دلخوری نوبخت هم جان گوسفند را نجات نداد.

نوبخت به خانه برخی از اهالی رفت و از نزدیک خسارت‌های سیل را بررسی کرد .

روستای مرمت شهرستان ساری مقصد بعدی بازدید معاون رئیس‌جمهور بود و سپس این مسئول رهسپار شهرستان میاندرود، بخش گهرباران و روستای فراش‌محله شهرستان بهشهر شد.

نوبخت در روستای فراش‌محله بهشهر با هر دعوتی، میهمان خانه‌های سیل‌زده می‌شد و به صحبت‌های روستائیان گوش فرا می‌داد.

بازار نامه دادن هم داغ بود و یکی از اهالی روستا، به نوبخت می‌گفت «می‌خواهم نامه‌ام را به شخص خودتان بدهم». نوبخت هم نامه را گرفت و در جیب خود گذاشت.

در روستای فراش‌محله بازدید نوبخت به صورت خانه‌به‌خانه بود و با چکمه‌ای کوچه‌های انباشته از گل را طی می‌کرد.

نوبخت با بیان اینکه مشکلات سیل در مازندران باید به صورت ریشه‌ای حل شود، ادامه داد: در چند سال اخیر موضوع سیل خسارت‌هایی را به مردم و دولت تحمیل کرده، دولت هم اعتباری را در این زمینه لحاظ کرده، اما مشکل حل نشده است.

معاون راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه باید کانال‌هایی که آب از آنها عبور می‌کند را احیا و موانع را رفع کنیم، عنوان کرد: نمی‌خواهیم در سال آینده هم جاری شدن سیل خسارات مالی و جانی برای مردم منطقه به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه هدایت آب به سمت دریا این مشکلات را رفع می‌کند، یادآور شد: تلاش ما بر این است که در ماه‌های آینده این موارد را اجرایی کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :