آخرین عناوین

شنبه 2 مرداد 1395-13:4 کد خبر:27514

بخشدار هزارجریب نکا خبر داد:

مفقود شدن کودک 4 ساله نکایی در جنگل‌های اوکرکا/ تلاش‌ برای جست‌وجو ادامه دارد

بخشدارهزارجریب نکا از مفقود شدن دختر بچه چهار ساله نکایی در جنگل‌های "اوکرکا" خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمد محمدیان بخشدارهزارجریب نکا ، با اعلام اینکه «اوکرکا» در حوزه استحفاظی بخش مرکزی نکا است، اظهار کرد: براساس اطلاعات به‌دست آمده حدود ساعت 22 شب گذشته خبر مفقود شدن کودک نکایی به نام فاطمه زهرا حدادیان، در جنگل‌های «اوکرکا» در بخش مرکزی این شهرستان گزارش شد.

وی افزود: از چگونگی مفقود شدن کودک اطلاعی در دست نیست اما براساس اطلاعات اعلام شده به مراجع نظامی، انتظامی و قضایی، این کودک چهار ساله دختر بوده و شب گذشته در جنگل‌های «اوکرکا» بخش مرکزی نکا مفقود شده است.

بخشدارهزارجریب نکا با بیان اینکه اطلاعات کامل در اختیار نیروهای انتظامی، قضایی و بخشدار مرکزی است، یادآورشد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و نیروهای محلی و انتظامی به محل حادثه اعزام شده‌اند اما تاکنون تلاش‌های عوامل امدادی هلال احمر و آتش‌نشانی بی‌نتیجه بوده است.

محمدیان گفت: تاکنون که بیش از 12 ساعت از مفقود شدن کودک گذشته هیچ اطلاعی از وی در دست نیست و تلاش‌ برای پیدا کردن این کودک چهار ساله ادامه دارد.

با توجه به تماس‌های مکرر با بخشدار مرکزی نکا به‌ دلیل در دسترس نبودن و همچنین روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، موفق به کسب اطلاعات بیشتر نشدیم و اطلاعات دقیق‌تر متعاقباً اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :