آخرین عناوین

يکشنبه 18 خرداد 1393-1:9 کد خبر:280

معاون بازرسی صنعت و معدن مازندران خبر داد :

کاهش ۱۵ درصدی قیمت سیمان در مازندران

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: قیمت سیمان در استان در دو ماهه اخیر، ۱۵ درصد کاهش یافت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، حسین اصغرزاده عصر امروز در جلسه تنظیم بازار مازندران در ساختمان استانداری اظهار کرد: در دو ماهه امسال، 65 هزار بنگاه اقتصادی مازندران مورد بازرسی قرار گرفتند که در این ارتباط 44 هزار فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: در بازرسی از 325 واحد عرضه سیمان، 135 واحد عرضه کننده متخلف این محصول شناسایی، که پرونده تخلف جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاح داده شد.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: در این مدت با انجام بیش از یازده هزار و 490 مورد بازرسی کشف کالای قاچاق 135 فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف شد و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اصغرزاده از آغاز طرح نظارتی دریا از 20 خرداد تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی در ماه مبارک رمضان نیز از ابتدای تیرماه تا پایان ایام ماه مبارک رمضان در استان  مازندران برگزار می شود.

وی افزود: قیمت سیمان نسبت به ماه قبل 14 درصد کاهش و همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشت.

اصغرزاده از کاهش پنج درصدی انواع آهن آلات در استان خبر داد و گفت: انواع میله گرد نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش را نشان می دهد.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه قیمت محصول سیب زمینی نسبت به ماه قبل 32 درصد کاهش داشت، افزود: قیمت مرغ گرم در بازارهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: قیمت تخم مرغ نسبت به اردبیهشت امسال سه درصد کاهش یافته که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش را نشان می دهد.

اصغرزاده از کاهش 20 درصدی محصول سبوس گندم در بازار خبر داد و افزود: قیمت کنجاله سویا نیز هشت درصد کاهش داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :