آخرین عناوین

يکشنبه 18 خرداد 1393-21:52 کد خبر:285

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد:

تشکیل دبیرخانه اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشور‌های اکو در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: دبیرخانه اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تشکیل می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، دلاور بزرگ‌نیا در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، اظهار کرد: دو کمیته علمی و اجرایی در تهران و مازندران،  برگزاری اجلاس بین المللی مذکور را به ریاست اتاق اکوی ایران  برعهده خواهند داشت.

وی افزود: دستگاه های مربوطه با برگزاری این اجلاس در قالب کمیته های تشریفات، اسکان، امنیت، مالی و تبلیغات و بازاریابی دبیرخانه را برای برگزای هر چه بهتر این  میزبانی یاری خواهند داد.

بزرگ نیا بر برنامه‌ ریزی و آمادگی زیرساخت‌های لازم به منظور برپایی هر چه بهتر این کنفرانس تاکید کرد و افزود: نگاه ما در برگزاری این کنفرانس بین المللی فراملی بوده نه استانی؛ اما حیف است از این فرصت به دست آمده برای معرفی مازندران استفاده نشود.

وی یادآور شد: به جز ایران، ۹ کشور دیگر عضو کشورهای اکو هستند که از هر یک از کشورها ۴ میهمان ویژه شامل روئسای اتاق اکو، بهداشت و درمان، نماینده امور خارجه و گردشگری این کشورها در اجلاس گردشگری سلامت به میزبانی مازندران حضور خواهند داشت.

بزرگ نیا از حضور قریب به ۶۰ میهمان خارجی در این اجلاس بین المللی خبر داد و گفت: در بین کشورهای عضو اکو، رئیس نظام پزشکی کشورهایی که دارای نظام پزشکی هستند نیز جهت حضور دعوت خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به تجربه برگزاری تئاتر کشورهای اکو در مازندران اشاره کرد و افزود: هیچ مشکلی برای میزبانی این اجلاس در مازندران وجود ندارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :