آخرین عناوین

دوشنبه 19 خرداد 1393-8:20 کد خبر:288

ناتوانی اداره کل ورزش و جوانان در پاسخگویی به نیاز جوانان

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 950 هزار نفر در مازندران جوان هستند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان قادر به پاسخگویی نیاز جوانان نیست.


به گزارش خزرخبر،مجتبی قدمی در گفتگو با بلاغ، به مناسبت روز جوان اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان علاوه بر توجه به دغدغه جوانان در طول سال، باید در هفته جوان به طور ویژه به این قشر پرداخته شود.

وی ضمن اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) با روز جوان، افزود: حضرت علی اکبر(ع) در خلق و خو، شباهت زیادی به پیامبر اکرم(ص) داشتند، آنها باید این جوان رشید اسلام را الگوی خود قرار دهند و به ارزش هایی که رسول خدا(ص)، ائمه اطهار(ع) و مقام معظم رهبری بدان تأکید دارند، بها دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، خاطرشان کرد: وقتی مقوله جوان به سازمان ورزش اضافه شد، مسئولیت این سازمان سنگین تر شد و اگر بخواهیم خدمات موثرتری به جوانان ارائه دهیم، نیاز است نگاه ما نگاهی فراتر باشد و همه‌ی دستگاه های استان در حوزه تخصصی شان، خدمات مورد نیاز را به این نسل پویا ارائه دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان، قادر به پاسخگویی نیاز جوانان نیست، تصریح کرد: خواسته های جوانان به حق و زیاد است، اگر عزم ملی و هم‌گرایی بین دستگاه ها وجود داشته باشد، می توانیم باگام‌های موثرتری نیاز جوانان را برطرف کنیم.

قدمی با عنوان اینکه حدود 950 هزار نفر معادل، یک سوم جمعیت استان، جوان هستند، ابراز داشت: با شرایط فعلی فرصت خوبی است تا برای جوانان استان برنامه ریزی کنیم و حمایت های لازم را داشته باشیم.

وی رفع مشکلات معیشتی، ازدواج، فعال کردن و حمایت از ستاد مردم نهاد حوزه جوانان، اوقات فراغت، هویت ایرانی و اسلامی، سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی را 6 برنامه محوری در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان، اذعان داشت: هر چه اعتبار در راستای امور جوانان بدهند، کم بوده، خواسته های جوانان ما به حق است و در این راستا نیاز به اعتبار و  قوانین بهتری داریم.

این مقام مسئول جشن هایی به مناسبت اعیاد شعبانیه با محوریت جوان، جشن جُنگ شادی به منظور ایجاد شادابی، نشاط و ترویج ارزش ها و فرهنگ ایرانی و اسلامی در بین جوانان، فضاسازی محیطی در استان، دیدار با خانواده های شهدا، خدمات دهی رایگان دستگاه هایی که خدمات مختلف می دهند، تجلیل از کارکنان جوان ادارات، تجلیل از جوانان برتر استان در ستاد ساماندهی در حضور استاندار را ازجمله برنامه های هفته جوان عنوان کرد.

قدمی در پایان گفت: بنا است در شهرهای مختلف استان از جوانان برتر هر شهر تجلیل و تقدیر لازم به عمل آید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :