آخرین عناوین

پنجشنبه 7 مرداد 1395-12:8 کد خبر:29543

برخورد زشت با تنها ورزشکار المپیکی ساری:

قابل توجه فرماندار و نمایندگان ساری/تنهایی روی شانه های «براری» سنگینی می کند

مسئولان حتی به خودشان زحمت ندادند در مراسم بدرقه او شرکت کنند،قلبش از این بی مهری ها به درد آمده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، تنها ساروی کاروان المپیک مازندران این روزها حال و روز خوشی ندارد،«محمدرضا براری» وزنه بردار جوان کاروان المپیک ایران تنهاست.

او که موفق شد تنها سهمیه مرکز استان را به دست آورد چشم انتظار حمایت و تشویق مسئولان و چهره های سرشناس شهرش بود اما هیچ اتفاقی برایش نیافتاد.

از میان همه کسانی که انتظار می رفت به او کمک کنند، تنها شهرداری ساری با هدایایی از وی قدردانی کرد و مدیرکل ورزش و جوانان نیز بنا به وظیفه ذاتی اش در بدرقه کاروان مازندران،از همه ورزشکاران المپیکی استان تقدیر کرد .

برادران عالمیان توسط استاندار همشهریشان مورد تفقد ویژه قرار گرفتند، المپیکی های آملی با دست پر به ریو رفتند و وعده هایی نیز در صورت کسب مدال به آنها داده شده است، اما براری تنهای تنهاست.

نمایندگان ساری حتی به خودشان زحمت ندادند در مراسم بدرقه او شرکت کنند، هیچ هدیه ای برایش درنظر نگرفتند، فرمانداری و دیگر نهادها نیز همینطور و حالا او به جای آنکه پشتش به قول های همشهریانش گرم باشد، قلبش از این بی مهری ها به درد آمده است.

این برخورد دردآورد ادامه روندی نگران کننده است که مدت هاست در ساری آغاز شده، بی توجهی به اهالی هنر، فرهنگ و ورزش یکی از مهمترین دلایل مهاجرت چهره های برجسته ساری به پایتخت و خارج کشور است.

آیا ساری به عنوان ثروتمندترین و پرجمعیت ترین شهر مازندران با وجود اینهمه چهره برجسته مالی نمی توانست مراسمی در خور یک ورزشکار المپیکی تدارک ببیند تا او با دلی قرص راهی بزرگترین رویداد ورزشی جهان شودو

البته هنوز هم دیر نشده و محمدرضا در اردوست، بهتر است بادمان باشد همین ها هستند که الگوی فرزندان ما خواهند بود و همین افراد هستند که در آینده به عنوان مفاخر و مشاهیر شهرمان از آنها یاد خواهیم کرد، پس اجازه ندهیم این ستون های قوی و این تکیه گاه های مطمئن متزلزل شوند.

آقایان دامادی و یوسف نژاد  تا دیر نشده با براری تماس بگیرید و از مشکلاتش بپرسید.

آقای فرماندار تا دیر نشده هدیه ای برای او در نظر بگیرید و دلش را به آینده قرص کنید.

آهای همه کسانی که دلتان برای ساری می تپد و این شهر را دوست دارید، پس فرزندان این شهر را گرامی بدارید و یادی کنید از «محمدرضا براری»

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :