آخرین عناوین

شنبه 9 مرداد 1395-18:50 کد خبر:29548

آیا حرکت قطار توسعه مازندران با هم فکری ادامه دار خواهد بود؟!!

جلسه هم اندیشی کاندیداهای مجلس دهم با علی اصغر یوسف نژاد

به همت یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری ، پیشنهاد دیدار و جلسه هم اندیشی منتخب اول مجلس در ساری با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دور دهم مطرح شده است.


به گزارش خزرتیترخبر،پس از پشت سر گذاشتن شور و هیجانات ناشی از رقابت های مجلس شورای اسلامی در کل کشور و به طبع آن در شهرستان ساری که با حواشی زیادی همراه بود اکنون و در دوران پسا انتخابات و با مشخص شدن منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد که اولویت های مردم و رسانه ها جهت مشخصی پیدا کرده است.

به ویژه در سطح نیروهای نخبه و رسانه های مرکز استان که خواهان هماهنگی و همدلی مسئولان با در نظر گرفتن مصالح بلند مدت شهرستان ساری و به ویژه شهر ساری به عنوان پیشانی مازندران هستند تا همه کنشگران سیاسی و عمرانی با کنار گذاردن رقابت های دیروز و لحاظ  کردن رفاقت در راستای توسعه همه جانبه ساری بکوشند.

متاسفانه در سطح استان مازندران بازی های جناحی و سیاسی یکی از مهمترین عوامل افتراق و عقب ماندگی استان و به دنبال آن شهرستان ساری بوده است.

نکته مهمی که همیشه یکی از دلایل غیر قابل انکار در راستای پیشرفت آهسته و بعضا درجازدن شهرهای استان است و اگر به همین منوال ادامه یابد بی تردید امیدی به بهبود این شرایط وجود نخواهد داشت.

اکنون اما سیگنال هایی مخابره می شود که حکایت از تحرک برخی از نیروهای تاثیرگذار در راستای تقویت همدلی و هم افزایی مسئولان و فعالان سیاسی،اجتماعی و رسانه ای استان و ساری است.

از جمله یکپارچگی مجمع نمایندگان استان مازندران و برگزاری جلسات منظم در راستای حل مسائل اساسی مازندران که مورد تاکید نمایندگان استان قرار گرفته است.

در سطح شهرستان ساری هم جلسات مشترک نمایندگان شهرستان با مجموعه شورا و شهرداری ساری و در این اواخر هم همراه شدن فرماندار مرکزاستان با مجموعه شهرداری ساری و دید و بازدید در عمارت شهرداری حتی اگر تا حد زیادی صوری هم باشد نشان از یک تغییر مهم دارد که تا این حد هم پیش از این اتفاق نیافتاده است.

دیدار مجموعه شهری از استانداری مازندران را هم می توان در همین راستا قلمداد کرد و گویی مسئولان استان و شهرستان به این نتیجه رسیده اند که برای رسیدن به اهداف استراتژیک مازندران و مرکز آن باید همدل و همزبان بود.

در گیر و دار این اتفاقات به همت یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری ، پیشنهاد دیدار و جلسه هم اندیشی منتخب اول مجلس در ساری با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دور دهم مطرح شده است که در نظر دارد تا ضمن تبادل نظر و ارائه پیشنهادات کاربردی به نماینده مجلس به نوعی اتحاد و انسجام رقبای دیروز با منتخب امروز را به تصویر بکشد.

این جلسه که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در یکی دو روز آینده برگزار خواهد شد ملاک خوبی برای افرادی است که مدعی توسعه مرکز استان هستند و دغدغه خدمت به مردم را دارند.

قطعا شرکت کردن در این جلسه و شنیدن سخنان یوسف نژاد و ارائه پیشنهاد به وی به عنوان عضو هیئت رئیسه مجلس که اکنون یکی از وزنه های مهم مجلس شورای اسلامی به حساب می آید خواهد توانست اتفاقات خوبی را در سطح شهرستان رقم بزند.

لازم است تا همه کاندیداهای مجلس دهم که برنامه هایی برای آینده ساری داشتند در این جلسه حاضر شوند تا ضمن بالا بردن وزن جلسه، جلوه ای دیگر از همدلی و همزبانی در راستای رسیدن به افق های اقدام و عمل را به نمایش بگذارند. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :