آخرین عناوین

دوشنبه 11 مرداد 1395-2:34 کد خبر:29552

تغییر مدیریتی در جویبار:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جويبار معرفي شد

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مازندران طی حکمی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جويبار را  منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر،آیین تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جويبار امروز(۱۰مرداد) با حضور رجبعلي وهابي فرماندار اين شهرستان و محمدفوقي معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.

 رجبعلي وهابي فرماندار جويبار در مراسم توديع و معارفه روساي جديد و سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان با اشاره به اهميت حوزه فرهنگ، اظهار داشت: مقام معظم رهبري(دامت بركاته) در بياناتشان فرهنگ را به مثابه اكسيژن معرفي نمودند و حتي فرهنگ را براقتصاد مقدم مي دانند.

وي بر لزوم احياي آئين ها و سنت هاي بومي در حوزه فرهنگ و هنر تاكيد كرد و افزود: مي طلبد با بكارگيري ابزار هنر به فعاليت هاي قرآني نيز رونق بخشيد.

 وهابي همچنين به اهميت فعاليت هاي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي اشاره كرد و خواستار تعامل شايسته دستگاه فرهنگ و هنر جويبار با اصحاب مسجد، هنر و رسانه شد. 

محمدفوقي معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ ارشاد اسلامی استان مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: شهرستان جويبار با برخورداری از 9 کانون فرهنگی هنری مسجد در حوزه شهری و 20  کانون در بخش روستایی، از شهرستان های فعال و پویای فرهنگی در استان است .

وي به اهميت توزيع عادلانه فعاليت هاي فرهنگي،‌هنري، قرآني و حوزه كانون هاي مساجد در شهر و روستاهاي اين شهرستان اشاره كرد و خواستار همکاری جدی و تاثیرگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جويبار با نهادهای فرهنگی دیگر در این شهرستان شد.

فوقي از تلاش های رئیس پیشین دستگاه فرهنگ و هنر جويبار تقدير بعمل آورد.

تودیع صادق زارعي سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جويبار و معارفه جواد احساني مقدم به عنوان سرپرست جدید این اداره، ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و در حضور کارکنان آن انجام شد كه حكم مسئوليت سرپرست جديد كرسي ارشاد جويبار توسط معاون قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي از طرف مديركل ارشاد مازندران اهداء شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :