آخرین عناوین

چهارشنبه 27 مرداد 1395-11:26 کد خبر:29640

برکناری یکی از مدیران ارشد مازندران درهفته ‌آینده:

پشت پرده تحرکات تازه دراستانداری مازندران چیست/فضای مه ‌آلود تصمیم سازی در استان

اگرچه هرنوع تغییر حق مدیران ارشد استان است،اما آنچنان که ذکرش رفت این نسخه از اتاق فلاح و یونسی بیرون نیامده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، استانداری مازندران روزهای عجیبی را پشت سر می گذارد، روزهایی که اخبار رسیده از پشت درهای بسته نشان می دهد، که هر روز که می گذرد اختیارات ربیع فلاح کاهش پیدا کرده و براختیارات برخی از افراد در بدنه استانداری افزوده می شود.

آخرین خبر رسیده از برکناری احسان الله صادقيان؛ مدیرکل حراست استانداری مازندران خبر می دهد، براساس اخبار موثق قرار است "صادقيان" در هفته آینده برکنار شود و نیرویی تازه که به نظر نمی رسد هماهنگی چندانی با گفتمان روحانی داشته باشد جایگزین وی شود.

حراست زیر نظر معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است، اما شنیده ها حکایت از این دارد که یونسی نظر مساعدی نسبت به این تغییر ندارد و دستور آن از مکان دیگری صادر شده است.

براساس این گزارش، صادقیان از جمله مدیران پاکدست و مومن استانداری مازندران است که اگرچه چهره سیاسی خیلی خاصی ندارد، اما در این مدت عملکرد مناسبی داشته و حالا تغییر وی آنهم در شرایط فعلی و آنهم با نظر برخی افراد که روز به روز نفوذشان در ساختمان سفید انقلاب بیشتر می شود، بحث برانگیز شده است.

اگرچه هرنوع تغییر حق مدیران ارشد استان است اما آنچنان که ذکرش رفت این نسخه از اتاق دکتر فلاح و دکتر یونسی بیرون نیامده است.

در صورت برکناری صادقیان، این نخستین تغییر عمده بعد از برکناری حسن نژاد؛ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بعد از سفر استانی رئیس جمهور به مازندران است.

به زودی در گزارشی به برخی از تحرکات در استانداری مازندران خواهیم پرداخت که جایگاهی ویژه برای برخی از افراد خاص (که اتفاقا سبقه اصولگرایی و نزدیکی به جلیلی را در کارنامه دارند) قائل شده است، روندی که ادامه آن به جایگاه استاندار و معاونان وی خدشه جدی وارد خواهد کرد و از دولت روحانی دولتی پدرسالار و لابی گر خواهد ساخت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :