آخرین عناوین

چهارشنبه 27 مرداد 1395-17:5 کد خبر:29645

انتقاد امام جمعه قائم‌شهر :

نامناسب بودن پوشش خانواده برخی از مدیران

امام جمعه قائم شهر گفت:خانواده برخی مدیران گاهی از پوشش مناسب بهره‌مند نیستند و نسبت به کل مجموعه بدبینی به‌ وجود می آید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله علی معلمی در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشر به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اشاره کرد و گفت: فرزندان و رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال جنگ حق علیه باطل با رشادت جنگیدند و عده‌ای به اسارت درآمدند و وظیفه ما تجلیل و تکریم آنان است.

وی افزود: آنچه که برای انسان ماندگاری دارد، پذیرفتن اعمال وی از سوی خداوند است و رزمندگان ما به‌خوبی به آن عمل کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، اظهار کرد: در قانون اساسی مصوبات مجلس منطبق بر موازین شرعی است و توسط شورای نگهبان تأیید یا رد می‌شود.

معلمی ادامه داد: تأیید مصوبات مجلس توسط شورای نگهبان، نشان از مشروعیت مجلس دارد و از این منظر عاملان در دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای ارائه خدمت اطمینان خاطر دارند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، رعایت نظم و ترتیب در امور را سبب طیب خاطر و آرامش برشمرد و اظهار کرد: هر جا که مقررات قانونی دور زده شود،عوارض سوء را در پی دارد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: همه شما در سایه نظام اسلامی مدیر شدید و باید قدر این نعمت را بدانید چرا که برخی از مسائل ناچیز، آغاز جریان و حرکتی بزرگ است.

این مسئول، رعایت عفاف و حجاب را فرمان قرآن برشمرد که باید جدی گرفته شود و تصریح کرد: برخی از بانوان شاغل در اداره و محل کار خود با چادر حاضر می‌شوند اما غیر ساعات اداری بدون چادر هستند و این کار ظاهر قشنگی ندارد.

معلمی بیان کرد: خانواده برخی از مدیران نیز گاهی از پوشش مناسب بهره‌مند نیستند و درست نیست در یک مجموعه از مدیران آبرومند و ارزشی با بی‌احتیاطی یک خانواده نسبت به کل مجموعه بدبینی به‌وجود آید.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: مدیران باید سعی کنند رعایت حجاب و پوشش اسلامی در فضای ورودی و خروجی ادارات مدنظر گرفته شود.

وی در پایان از مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی خواست تا پاسخ‌گوی ارباب رجوع باشند چرا که این امر، زمینه استحکام نظام را در جامعه فراهم می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :