آخرین عناوین

پنجشنبه 28 مرداد 1395-11:12 کد خبر:30651

استانداری مازندران در تلاش برای سلب عضویت عضو شجاع شورای شهر بابل:

درد دل‌های منصف از فساد و رانت‌های موجود در سیستم اداری مازندران

آیا گناه من مبارزه با کسانی است که شهرداری بابل را حیاط خلوت خود بحساب آورده و سازمان را از خانواده درجه یک و فامیلشان پر کرده اند؟!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیترامروز، درد دل‌های محمدحسین منصف از فساد و رانت‌های موجود در سیستم اداری مازندران را می شنویم.

بسم الله المنتقم

هر که باد بکارد طوفان درو میکند.

چرا باید یکسال بدون دلائل موجه و قانونی بخاطر افشای رانتهای استخدامهای فامیلی و افشای هدر دادن بیت المال پیوسته در معرض تهدید به سلب عضویت از سوی استانداری مازندران و وزارت کشور دولت تدبیر و امید باشم ..؟!!!!

آیا عده ای در استانداری مازندران و وزارت کشور از استخدامهای فامیلی و هدر دهندگان بیت المال دفاع میکنند؟!

خبر تلاش های فاسد شما در جهت سلب عضویت اینجانب در این روزها به گوشم میرسد.

آیا گناه من مبارزه با هدر دهندگان بیت المال و مبارزه با کسانی است که شهرداری بابل را حیاط خلوت خود بحساب آورده و شهرداری و سازمان های آن را از خانواده درجه یک و فامیلشان پر کرده اند؟!

من غیر از افشای این موارد چه گناه دیگری مرتکب شده ام؟!

دیگر کاسه صبرم از شما خائنین به مردم و انقلاب اسلامی لبریز شده است.

استاندار مازندران و دیگرانی که با روش ظالمانه زیر حکم اولیه سلب عضویت مرا امضاء کردند بدانند که ذره ای از هیبت مقامات سیاسی و قضاییشان نمیترسم  وکمی مردانگی داشته باشند و به این بازی کثیف پایان دهند و بدانند که من از گتاب تا سایر نقاط این شهرستان اطلاعات و اشراف کاملی از فعالیت های همه شما دارم و در صورت نیاز مردم را از آن مطلع خواهم ساخت.

پس وظیفه یک عضو شورا که با رای مردم انتخاب میشود چیست ؟!

آیا مردم ما را انتخاب کردند که وقتی بچه هایشان بیکارند ناظر این باشیم که بچه های اعضای متمول شورای شهر و مسئولین استانی و شهرستانی و بچه شهردار میلیاردر مدعی کار جهادی با رانت پدرانشان سر کار بروند و بچه های شایسته آنان بیکار بمانند و ما به عنوان عضو شورای شهر سکوت کنیم و با ظالمین بر علیه مردم همدست شویم ؟!

خاک بر سر من اگر بخواهم برای استفاده از مواهب عضویت شورا به مردم شهرم خیانت کنم.

اگر امام جمعه شهر من در قبال این همه ظلم سکوت میکند او را به خدا واگذار میکنم  و باز به خود میگویم خدا بزرگ است و عزت و ذلت دست اوست و خودم را کاملا به او میسپارم.

رسما اعلام میکنم:

از طریق تمامی امکانات مشروع از حق خود و رای دهنگان به اینجانب ، تمام قد و تا پای جان و با همه توان  و آبرویم دفاع میکنم و مثل خار در چشم و استخوان تیز در گلوی شما که با قیافه دروغین اصلاح طلبی و اصول گرایی ( جدای از اصلاح طلبان و اصولگرایان واقعی )  و با پر رویی در حال افساد هستید می ایستم و لحظه ای درنگ نخواهم کرد و اگر بحرانی بوجود آید مقصر شما خواهید بود .

برای احقاق حق خود و رای دهندگان بابلی پیاده روی تا استانداری مازندران و وزارت کشور را هم مد نظر خواهم داشت تا قدرت رای مردم و انتخابشان را شماها که بدون رای مردم انتصاب شده اید بدانید و بفهمید.

هنوز اول راه است و من به لطف خدا قوی و آماده ام و ترس از سلب عضویت مرا نترسانده و چون راهم حق است شما را به یک مبارزه حق طلبانه در راه اصول و اساس شوراها که نظارت شجاعانه بر کار مسئولان در حوزه کاری است دعوت میکنم.

از دنیای کوچک مسئولیت های گذرا و ناپایدار شما فاصله میگیرم و بدون ترس و لکنت زبان در برابر ظلم و فساد اداری شما می ایستم و به هیچ وجه زبان انتقادی خود را تا آخرین روز مسئولیت که مبتنی بر قانون نظارت  شوراها بر شهرداری و سازمان های تابعه است غلاف نمیکنم.

یادتان نرود پشتوانه من خدای بزرگ ، رهبر عزیز و عدالت طلب و مردم شریف بابل میباشند.

از شورای عالی استانها  و اعضای عدالت طلب آن به ویژه  ریاست آن مهندس مهدی چمران و اعضای مازندرانی شورایعالی استانها به ویژه سید مقیم مقیمی بخاطر مواضع عدالت طلبانه اشان کمال تشکر را دارم.

و آن دیگران هم یادشان نرود من به عنوان کوچکترین عضو جامعه شوراهای اسلامی کشور آماده ایستادگی و هزینه دادن در راه اصلاح فساد اداری و عدم هدر دادن بیت المال و استخدامهای فامیلی در شهرداری و سازمان های تابعه هستم.

آنها یادشان نرود:

آنکه باد بکارد     طوفان درو میکند

محمد حسین منصف

عضو شورای اسلامی شهر بابل

رییس کمیسیون فرهنگی هنری

20 مرداد 95

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :