آخرین عناوین

شنبه 30 مرداد 1395-12:26 کد خبر:30672

فرمانداری ساری به دنبال جانشین عباسی:

چه کسی بخشدار بعدی دودانگه خواهد شد؟/ زادگاه دامادی، در انحصار دامادی

فرماندار ساری نشان داده در انتخاب هایش مشورت با دامادی را فراموش نمی کند، فعلا مشغول پیدا کردن چهره ای مناسب برای بخشداری دودانگه است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، چندی پیش و با انتخاب لطف الله عباسی بخشداری دودانگه به عنوان معاون عمرانی فرمانداری ساری  این منطقه بدون بخشدار شد و حالا تلاش گروه های سیاسی برای معرفی چهره مدنظر خود برای جایگزینی عباسی رو به افزایش است.

حسین زادگان که نشان داده است در انتخاب هایش مخصوصا در مواردی از این دست مشورت با دامادی را فراموش نمی کند، فعلا مشغول پیدا کردن چهره ای مناسب برای جایگزینی عباسی است.

از ذلیکانی و کیایی سرکامی به عنوان گزینه های محتمل برای این پست نام برده می شود اما شنیده های موثق حاکی از آن است که هنوز تصمیم نهایی در این مورد در فرمانداری ساری اخذ نشده است.

این بخشداری از آن جهت برای شهرستان ساری دارای اهمیت است که زادگاه خانواده دامادی است و همواره رقابتی سنتی با چهاردانگه به عنوان محل تولد شجاعی ها داشته است .

حالا که بعد از سال ها هیچ چهاردانگه ای در قوه مققنه نیست، بی شک دامادی سعی خواهد کرد با مدیریت سیاسی این منطقه زمینه را برای حفظ رای اش در انتخابات آتی و جهت دهی سیاسی در دو انتخابات مهم پیش رو فراهم آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :