آخرین عناوین

شنبه 30 مرداد 1395-17:4 کد خبر:30674

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبرداد:

بهره برداری از 11 پروژه زیرساختی و گردشگری در هفته دولت

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران،ازبهره برداری 11 پروژه زیرساختی و گردشگری در هفته دولت خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از بهره برداری از11 پروژه زیرساختی و گردشگری در هفته دولت خبر داد.

براساس این گزارش، دلاور بزرگ نیا این پروژه ها را در بخش زیرساخت ها شامل ساحل نوشهر، چالوس، ساختمان بین راهی کندوان، هزار چم، لاریجان و کجور با اعتبار بالغ بر 33 میلیارد و 450 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، یکی از پروژه های مهم هفته دولت را بهره برداری از فاز نخست هتل و کلبه های جنگلی جوارم در سوادکوه  اعلام و تصریح کرد: این مجموعه دارای 98 واحد اقامتی جنگلی است که با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال در حال ساخت است و برای 37 نفرایجاد شغل خواهد شد.

بزرگ نیا به طرح توسعه مجتمع تفریحی اقامتی دشت نور اشاره و اظهار داشت: این مجموعه که در نوع خود کم نظیر است برای جذابیت بیشتر و حضور خاطره انگیز گردشگران در هفته دولت عملیات اجرایی خود را در احداث هتل آپارتمان و رستوران آغاز خواهد کرد تا پازل رفاهی خود را تکمیل تر کند.

وی از افتتاح مرکز سرگرمی و تفریحی پردیس بابل بعنوان دیگر پروژه این هفته یاد کرد و افزود: این مجموعه جذاب برای خانواده های مازندرانی و گردشگران باهزینه ای بالغ 34 میلیارد تومان افتتاح می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افتتاح مجتمع آموزشی و رفاهی کیش مهر فریدونکنار متعلق به دانشگاه علامه طباطبایی را از دیگر پروژه های هفته دولت معرفی کرد و افزود: در رامسر هم هتل آپارتمان رویای شیرین با مساحت یک هزار متر مربع در 4 طبقه و سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی به بهره برداری می رسد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :