آخرین عناوین

شنبه 30 مرداد 1395-17:10 کد خبر:30675

گزینه های احتمالی برای سازمان مدیریت مازندران:

چه کسی رئیس سازمان مدیریت مازندران می‌شود؟

پس از انتصاب پارسا به سمت ریاست مرکز امار ایران، سه گزینه برای تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطرح هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازشمال نیوز، پس از انتصاب امیدعلی پارسا به سمت ریاست مرکز آمار ایران سه گزینه برای تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطرح هستند.

شنیده حاکی از آن است، لیلا واثقی که در تیرماه سال 94 در حكمي از سوي ربيع فلاح استاندار مازندران به عنوان مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري مازندران منصوب شده بود، حالا با رفتن پارسا به آمار ایران از واثقی به عنوان جدی ترین گزینه برای تصدی ریاست سازمان مدیریت استان یاد می شود.

واثقي داراي دكتراي اقتصاد بين الملل و دكتراي اقتصاد كشاورزي است و به عنوان يكي از محققين حوزه طرحها و پژوهشهاي اقتصادي استان فعاليت داشته و سابقه 15 سال تدريس در دانشگاه ههاي مازندران را در كارنامه فعاليتهاي خود دارد

رياست دبيرخانه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان و معاون امور بين الملل دفتر اقتصادي استانداري مازندران از جمله مسئوليت هاي ايشان بوده است.

قاسم بیشه مدیرکل اقتصاد دارایی مازندران، نیز از گزینه‌های دیگر برای ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران مطرح است.

قاسم پیشه اصالتآ اهل بابل و دارای 28 سال سابقه کاری می باشد، وی پیش از این ذیحساب دستگاهها اجرایی در استان های مازندران و گلستان، معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی بوده  و از سال 92 نیزبا روی کار امدن دولت تدبیر و امید به عنوان مدیرکل اقتصاد دارایی  مازندران در حال فعالیت است.

فرهاد صفایی که در دولت گذشته مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوده و در حال حاضر نیز مشاور استاندار مازندران است، از دیگر گزینه های تصدی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران می باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • موثق
    يکشنبه 31 مرداد 1395-9:7


    طبق اخبار بسيار موثق ، ابتدا اين مسئوليت به آقاي مهندس رازجويان مشاور عالي استاندار و مدير خوشنام استان پيشنهاد شد هم از جانب استاندار محترم و هم از سوي مديران ارشد سازمان برنامه و بودجه كشور
    ولي ايشون بنا به دلايل و مصلحتهايي اين مسئوليت رو نپذيرفتند و يكي از افراد جوان كه از مجموعه سازمان مديريت استان هست رو معرفي كردند براي اين مسئوليت كه كارشون تمام شده هست