آخرین عناوین

جمعه 12 شهريور 1395-23:11 کد خبر:30828

فرماندار قائم‌شهر بیان کرد:

80 درصد خسارت‌دیدگان طوفان قائم‌شهر اقشار آسیب‎پذیرند / اولتیماتوم به دستگاه‌های خدمات‌رسان

فرماندار قائم‌شهر گفت: 80 درصد خسارت‌دیدگان طوفان این شهرستان از اقشار آسیب‎پذیر جامعه هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی محمدی با بیان اینکه هیچ عذری از مدیران شهرستان در خدمت‌رسانی به مردم قابل قبول نیست، اظهار کرد: حدود هشتاد درصد مردم حادثه دیده طوفان بامداد امروز قائم‌شهر از قشر آسیب‌پذیر جامعه هستند.

وی خواستار ساماندهی افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده از طوفان صبح امروز شد و تاکید کرد: برنامه‌ ریزی برای برآورد دقیق خسارات در دستور کار متولیان و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار قائم‌شهر با اعلام اینکه طوفان آسیب جدی به باغات و اراضی کشاورزی وارد کرد، افزود: سقوط درختان موجب تخریب منازل و خسارت به خودروها و باعث قطع کابل‌های برق شد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران گفت: تا عصر روز شنبه باید وضعیت عادی در شهرستان قائم‌شهر حاکم شود، وضعیت آب و برق مردم به روال معمول برگردد و کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

محمدی تصریح کرد:طوفان بامداد امروز با سرعت 132 کیلومتر بر ساعت، به بیش از 2 هزار واحد مسکونی خسارت وارد کرد و چندین واحد تجاری نیز دچار آبگرفتگی و ضرر مالی شدند.

براساس این گزارش،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز گفته بود؛ 109 روستا براثر طوفان آسیب دیدند و تاکنون به یک‌هزار و 376 خانوار آسیب‌دیده در مازندران امداد‌رسانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :