آخرین عناوین

شنبه 13 شهريور 1395-16:59 کد خبر:30839

بسیجیان همیشه در صحنه،مدیران پشت میزنشین:

بسیجیان مازندران کم‌کاری مسئولان را در پساطوفان جبران کردند /تصاویر

اگر بسیجیان با روحیه جهادی خود برای رفع مشکلات به وجود آمده در میدان حاضر نبودند، بحران در شهرستان قائم‎شهر بسیار عمیق‎تر نمایان می‌شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از قائم‌آنلاین، بسیجیان با حضور به موقع خود در مناطق خسارت دیده کلمه بسیج را به صورت عملی برای همگان‌ معنا کردند و با حضور پررنگ و جهادی خود در مناطق مختلف طوفان‎زده شهرستان قائم‌شهر، برای رفع مشکلات پیش آمده اقتدار بسیج را به همگان نشان دادند.

به گفته‌ مردم و مسئولان حاضر در صحنه، اگر بسیجیان با روحیه جهادی خود وارد خیابان‌ها نمی‌شدند و برای رفع مشکلات به‌وجود آمده در میدان حاضر نبودند، بحران در شهرستان قائم‎شهر بسیار عمیق‎تر نمایان می‌شد.

این نیروهای جان برکف با ابزارآلات شخصی خود وارد صحنه شدند و در کمترین زمان ممکن توانستند درخت‌های شکسته شده و رها شده در خیابان‎ها را جمع‌آوری کنند تا مسیرهای اصلی شهر بازگشایی شود و مردم دچار بحران شدیدتری نشوند.

ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‎شهر ، اظهار کرد: قرارگاه امام هادی(ع) در ساعت 6 صبح در دفتر فرماندهی تشکیل جلسه داد تا بتوان هرچه سریع‌تر مشکلات پیش‌روی شهروندان را رفع کرد.

وی افزود: در همان ساعات ابتدایی حادثه از سه گردان بیت‎المقدس و دو گردان امام حسین(ع) فراخوانی شد و نیروهای مخلص بسیجی در کمترین زمان ممکن در مناطق خسارت دیده حاضر شدند.

فرمانده سپاه شهرستان قائم‌شهر ضمن اشاره به شدت زیاد خرابی‌ها و گستردگی طوفان در این شهرستان، بیان کرد: به تمام فرماندهان پایگاه‎های مقاومت ابلاغ شد که با استفاده از بسیجیان و امکانات موجود خود برای بهبودی منطقه اقدام کنند.

این مسئول به حضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: به‌دلیل خسارت شدید در این شهرستان سرهنگ جواد بخشی در ساعات نخستین صبح خود را به مناطق خسارت دیده قائم‌شهر رساند و در کنار بسیجیان قائم‌شهر حضور داشت.

یعقوبی تصریح کرد: بسیج سازندگی مازندران چندین دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین را به قائم‌شهر اعزام کرد تا برای سرعت دادن به عملیات پاکسازی معابر کمک بهتری شود و از امکانات بیشتری استفاده شود.

وی ادامه داد: بسیجیان با روحیه جهادی خود و برای کمک به دیگر همشهریان خود در مناطق خسارت دیده حضور پیدا کردند تا بتوانند پاکسازی معابر را در کوتاه‎ترین زمان انجام دهند.

فرمانده سپاه شهرستان قائم‎شهر در پایان گفت: بسیج به‌عنوان نیروی مردمی همچون سالیان گذشته و در مواقع بحرانی حضور پررنگ خود را نشان دادند و به کمک مسئولان و شهروندان قائم‎شهر آمدند.

براساس این گزارش، خسارت‌های این طوفان بسیار شدید بود و ادارات شهرستان قائم‌شهر بدون کمک‎های مردمی و شهرستان‌های دیگر نمی‎توانستند در زمان کوتاه 50 درصد از مشکلات را حل کنند.

در زمان بحران حضور اداراتی همچون سپاه پاسداران، شهرداری، سازمان آتش نشانی و اداره برق بسیار پررنگ بود و مردم زحمات شبانه روزی این عزیزان را حتی در نیمه‎های شب مشاهده کردند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :