آخرین عناوین

يکشنبه 14 شهريور 1395-8:52 کد خبر:30846

مدیرکل مدیریت بحران مازندران مطرح کرد:

درخواست ریالی شرکت فولاد بهمن سوادکوه/ درختان و ساختمان‌های کهنه تعیین تکلیف شوند

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: برای تأمین ورق‌های گالوانیزه با شرکت فولاد بهمن وارد مذاکره شدیم، ولی با توجه به کمبود اعتبار خریداری انجام نشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی‌اصغر احمدی امروز در شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه در نخستین ساعات بعد از طوفان، بسیج دستگاه‌های خدماتی مثال‌زدنی بود، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی امکان تداوم بارش وجود دارد و باید امدادرسانی سریع‌تر انجام شود؛ همچنین تا‌کنون، 50 هزارمترمربع ایرانیت خریداری و حواله‌ها صادر شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه بخشی از ساختمان‌های آسیب‌دیده دارای سربندی قدیمی هستند و ایرانیت برای سقف آنها سنگین است، تصریح کرد: برای تأمین ورق‌های گالوانیزه با شرکت فولاد بهمن سوادکوه وارد مذاکره شدیم ولی این شرکت نپذیرفت و درخواست ریال کرد و با توجه به کمبود اعتبار و موجودی ما خریداری انجام نشد.

احمدی اضافه کرد:بیشترین خسارات طوفان گذشته ناشی از سقوط درختان کهنه و ساختما‌ن‌های قدیمی بود و شهرداران هرچه زودتر باید درختان کهنه بحران‌زا و ساختمان‌‌های دارای بافت قدیمی را تعیین تکلیف کنند.

وی در پایان گفت:لایروبی رودخانه‌ها، انهار و طراحی مناسب بر اساس دبی بارش هم باید در دستور کار قرار گیرد تا در مواقع بروز حادثه میزان خسارات کاهش یابد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :