آخرین عناوین

شنبه 24 آبان 1393-22:50 کد خبر:3162

انتقاد فرماندار قائمشهر از شهرداری و اداره راه:

احداث زیرگذرها در قائمشهر اشتباه بزرگ بود/مصوبات شورای ترافیک عملی نشده اند

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه احداث زیرگذرها در قائمشهر اشتباه بوده است، گفت: احداث زیرگذرهایی که توسط شهرداری یا راه و شهرسازی انجام شد، اشتباه بزرگی بود، زیرا در زمان بارندگی مشکلات بسیاری برای شهروندان به همراه دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به اینکه هیچ یک از مصوبات جلسات گذشته عملی نشده است، افزود: در زمان شهردار قبلی، هیچ یک از مصوبات گذشته شورای ترافیک به مرحله عملیاتی نرسید.

فرماندار شهرستان قائمشهر ادامه داد: از شهردار فعلی تقاضا داریم اقدامات لازم برای عملی شدن مصوبات شورای ترافیک را انجام دهد.

وی با بیان اینکه خیابان‌های اصلی منتهی به شهرهای همجوار با ترافیک سنگین مواجه هستند، افزود: برای کاهش بار ترافیکی در خیابان‌های اصلی، راهنمایی و رانندگی موظف است ماشین‌های پارک دوبل را توقیف و با حمل جرثقیل به پارکینگ منتقل کنند.

محمدی یادآور شد: با توجه به اینکه شورای ترافیک طی مصوبات گذشته، به شهرداری اعلام کرد پل‌های عابر پیاده نباید با پوشش کامل تابلوهای تبلیغاتی باشند اما هنوز در این زمینه اقدامی صورت نگرفت.

وی با تاکید به اینکه احداث زیرگذرهای موجود در شهرستان اشتباه است، افزود: احداث زیرگذرهایی که توسط شهرداری یا راه و شهرسازی انجام شد، اشتباه بزرگی بود، زیرا در زمان بارندگی مشکلات بسیاری برای شهروندان به همراه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عرشیا
    يکشنبه 25 آبان 1393-20:8


    زیاد ناراحت نباشید این مشکلات مختص قائمشهر تنها نیست بلکه همه شهرهای استان این مشکلات رو دارند و کسی پاسخگو نیست و راه حلی ارائه نمیشه و نشده