آخرین عناوین

شنبه 24 آبان 1393-23:2 کد خبر:3163

انتقاد فرماندار نکا از روند کند اجرای مسکن مهر/راه و شهرسازی به تنهایی متولی ساخت مسکن مهر نیست

فرماندار نکا در جلسه بررسی مسکن مهر نکا از روند کند اجرای پروژه مسکن مهر در این شهرستان انتقاد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رحیم قاسمی طوسی در جلسه کارگروه بررسی مسکن مهر نکا افزود: تسریع در ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر و همچنین رفع مشکلات مردم  از جمله دغدغه‌های این شهرستان است.

وی گفت: مسکن مهر نکا در حال حاضر با مشکلاتی چون عدم وجود روشنایی، جاده‌سازی، بهسازی ورودی شهرک، عملیات روبنایی و ساخت فضاهای خدمات عمومی مواجه است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی این مشکلات برطرف شود.

فرماندار نکا با بیان اینکه آب‌های سطحی این شهرک بالا است و با کوچک‌ترین بارندگی شاهد روان شدن سیلاب هستیم، خاطرنشان کرد: برای برون رفت از این وضعیت باید کانال‌های متعدد حفر شود تا سطح آب در این شهرک پایین رفته و مشکل آب‌های سطحی برطرف شود.

قاسمی طوسی همچنین با انتقاد نسبت به کندی پیشرفت مسکن مهر در برخی از فازهای این شهرک اظهار کرد: بسیاری از افراد ثبت‌نام کننده در مسکن مهر منتظر تکمیل واحدهای خود هستند که امیدواریم که با بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود در مسکن مهر نکا، این افراد به ‌زودی صاحبخانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نیز در این جلسه گفت: احداث برخی از مراکز خدمات عمومی از تعهدات راه و شهرسازی است که بنابر دستور معاون عمرانی استانداری مازندران این فضاهای عمومی همچون نانوایی، اقدامات ابتدایی آن انجام و در دستور کار قرار گرفته است.

حیدر نوروزی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی به تنهایی متولی ساخت مسکن مهر نیست و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این موضوع سهیم هستند که باید با تعامل و همدلی تمامی این دستگاه‌ها در تسریع و اتمام نهایی پروژه‌های مسکن مهر تلاش شود.

وی افزود: همچنان که بارها اعلام شد، مسکن مهر از جمله پروژه‌های اجرایی است که به همراه خود مهر و عدالت همه جانبه را به همراه دارد و باید تلاش شود برای بهره‌برداری و افتتاح هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها اقدامات عملی در دستور کار این مجموعه و دستگاه‌های متولی دیگر قرار گیرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 25 آبان 1393-20:13


    باسلام
    پروژه خانه های مسکن مهر بسیار عالی و خوب بود و با این کار بیشتر مردم خودشان صاحب خانه شدند ولی از شما عاجزانه تقاضا داریم یه خرده توی استفاده از مصالح و امنیت داخلی این ساختمان سازی ها دقت بیشتر کنید و مصالح مرغوب تری بکار ببرید، باور کنید به چشم خودم دیدم که طرف هنوز یه سال توی خونه نرفته که لوله ها ترکیده و بعضا هم چند این خانه ها در و دیوارش در حال تخریبه.
    دیر تحویل بدید ولی درست و قابل استفاده باشه