آخرین عناوین

دوشنبه 26 آبان 1393-0:18 کد خبر:3167

آرامش بین اعضای شورای شهر ساری معنا ندارد:

درگیری اعضای شورای شهر ساری به دادگاه کشیده شد

باز هم  بین اعضای شورای شهر ساری درگیری بوجود آمد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بشارت نیوز، شورای اسلامی محلی برای مشورت جهت رفع عیوب در راه پیشرفت شهر است، اما در مرکز استان مازندران این صندلی تبدیل به تریبونی برای دامن زدن به مشکلات شد، افرادی که محبوبیت را در مهندسی معکوس می‌بینند تا با تخریب دیگران و  برچسب زدن، ضعف فنی و مدیریتی خود را پنهان کنند.

هنوز افکار عمومی شهروندان ساری انتخابات پر از حاشیه هیئت رئیسه شورای شهر را فراموش نکرده‌اند که خبر درگیری اعضای شورا در جلسه کمسیون فرهنگی شورای شهر بر زبان‌ها افتاد.

گزارش ها حاکی از آن است که جلسه کمسیون فرهنگی شورای شهر، ظهر روز شنبه در محل شورای شهر اسلامی ساری برگزار و به تشنج کشیده شد.

در این جلسه که اعضای کمسیون و یکی از اعضا شورای شهر به عنوان مهمان حضور داشتند، پیری رئیس کمسیون فرهنگی به انتقاد از ناصر معیل معاون فرهنگی شهردار ساری پرداخت و در مقابل معیل از عملکرد خود دفاع کرد.

جلسه با دستور رئیس کمسیون رو به اتمام بود که  عضو مهمان در کمسیون با مخالفت بر این امر خواستار ادامه جلسه و پاسخگویی اعضای کمسیون در برابر مسائل فرهنگی شهر شد.

این عضو شورا با انتقاد بی پایه و اساس، تهمت، و توهین به رئیس کمسیون فرهنگی وی را فاقد صلاحیت برای این پست دانست که با برخورد لفظی دیگر اعضا روبرو شد.

حاشیه این جلسه به این مشاجرات ختم نشد و رئیس کمسیون فرهنگی از دیگر عضو شورا به دادسرا شکایت کرد.

هنوز پوستر های تبلیغاتی این آقایان که (شهر خوب دست یافتنی نیست، ساختنی است) بر در و دیوار این شهر مانده، که ما شاهد این نزاع های شخصی هستیم.

چطور می توانیم حیثت و آبروی شخصی خود را بزرگ جلوه دهیم در حالیکه حیثت و آبروی شهرمان نادیده گرفته می‌شود، چند وقتی است سطح انتظارات شهروندان در حدی پایین آمده که مدیریت شهری را در جشن های مناسبتی و نقاشی دیواری می بینند و مرکز استان مازندران با این شیوه مدیریت شهری که در شورای شهر ساری نظاره گر آن هستیم به جایی نمی‌رسد. 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 26 آبان 1393-9:49


    جمع کنید این بچه بازی ها رو خجالتم خوب چیزیه بخدا، ما مردم چه گناهی کردیم که شماها شدید اعضای شورای شهرمون

    • ساروی
      دوشنبه 26 آبان 1393-9:41


      خیلی جالبه همین دیروز بود که زده بودید جلسات شورا قراره به صورت علنی و از تلوزیون پخش بشه، حالا خودتون قضاوت کنید با این بچه بازی هایی که اعضای محترم شورا راه انداختند و هر روز سر یه مسئله ای باهم به بحث و دعوا مشغولند میشه این جلسات رو به صورت علنی پخش کرد، اگه پخش بشه چیزی جز ابروی رفته برای مردم شهرمون باقی نمی مونه پس بذارید هروقت این اقایان دست از دعوا و کل کل برداشتند و تصمیم گرفتند برای شهر و حل مشکلات مردم از دل و جان کار کنند اونوقت جلسات رو به صورت علنی و مستقیم برای مردم پخش کنید