آخرین عناوین

دوشنبه 26 آبان 1393-0:29 کد خبر:3168

برای پیگیری مطالبات و همزمان با نمایندگان کارگران دیگر استان ها:

تعدادی از نمایندگان کارگران مازندرانی عازم بهارستان شدند

نمایندگانی از کارگروه های مشاغل صنعت ساختمانی مجمع صنفی کارگران ساختمانی شهرستان نکا و سایر شهرستان های استان مازندران برای پیگیری مالبات خود،راهی مجلس شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نکا آنلاین، نمایندگانی از کارگروه های مشاغل صنعت ساختمان مجمع صنفی کارگران ساختمان، از شهرستان نکا و سایر شهرستان های استان مازندران، در پی مطالبات خود و به منظور حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، عازم پایتخت شدند.

گفته می شود قطع بیمه کارگران ساختمانی از سوی این نمایندگان، خلاف اصل 29 قانون اساسی شمرده شده و دلیل اصلی عزیمت این گروه برای ساختمان بهارستان و رایزنی در این باره بوده است.

 پس از حضور انجمن های صنفی کارگران ساختمانی از استان های مختلف کشور از جمله نمایندگان کارگران ساختمانی نکا در قالب گروه اعزامی از استان مازندران در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی، از صبح یکشنبه 25 آبان 93 این تجمع با حضور نمایندگان هرکدام از شهر ها در حمایت از این اقدام و بعضا با ابراز شرمندگی از مشکل موجود و درخواست حل مشکلات کارگران از دولت نیز همراه شد.

یکی از افراد حاضر در تجمع مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در ارتباط با خبرنگار نکا آنلاین، به بیان اتفاقات رخ داده پرداخت.

این نماینده کارگران ساختمانی نکا گفت: بنا بر قول هایی که احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به نمایندگان کارگران این سه شهر، درمورد حضور میان این افراد داده بود، در این جمع حاضر نشد تا اذهان را به سمت قول های انتخاباتی نمایندگان متوجه سازد.

وی با اشاره به حدود یکصد تماس گرفته شده توسط نمایندگان کارگران با مقیمی که با رد تماس روبرو می شد بیان داشت: بیش از 35 پیامک به آقای مقیمی زده شد که هیچ جوابی در پی نداشت و به نظر می رسد که در عمل احمدعلی مقیمی مخالف چنین جمعی باشد.

این فرد افزود: نمایندگان شهر های ساری، آمل و چند شهر دیگر مازندران به همراه نمایندگان استان های همدان، قم، تهران، ایلام و استان های دیگر، در جمع کارگران حاضر شدند که با ناراحتی کارگران بهشهر، نکا و گلوگاه از عدم حضور مقیمی همراه شد.

شایان ذکر است که نکا آنلاین برای پیگیری این موضوع، چندین بار با دفتر تهران نماینده بهشر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامیاین مسئول تماس گرفته که جوابی در پی نداشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :