آخرین عناوین

دوشنبه 26 آبان 1393-11:53 کد خبر:3169

در انتظار شهردار!

برگزاری مناظره عضو منتقد شورای شهر بابل بدون حضور مسئولان شهرداری

مشتاقی نیا گفت: یکی از مدیران شهرداری در پاسخ پیامکی به این جانب نوشت، به ما گفتند در این مراسم شرکت نکنید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، سیدحمید مشتاقی نیا نوشت: به ابتکار انصار حزب الله شهرستان بابل، جلسه این هفته از سلسله نشست های بصیرت که یکشنبه ها بعد از نماز مغرب در مسجد ولایت برگزار می شود، به مناظره بین محمدحسین منصف، از اعضای شورای شهر با جمعی از مسئولان شهرداری اختصاص داده شد.
آقای شهردار بر اساس مشورتی که با مسئول حراست داشت پذیرفت که سه مسئول از شهرداری بابل، آقایان قائمی، خداداد و رئیسیان در مناظره یکشنبه شب شرکت کنند.
اما جلسه شب گذشته، مناظره بین محمدحسین منصف، عضو منتقد شورای اسلامی شهر بابل با جمعی از مدیران شهرداری، بدون حضور نمایندگان شهرداری و تنها با سخنرانی و پرسش و پاسخ منصف برگزار شد.
هنوز توضیح رسمی در خصوص علت لغو یک جانبه این مناظره از سوی مسئولان شهرداری منتشر نشد، اما یکی از مدیران نهاد مذکور در پاسخ پیامکی به این جانب نوشت: به ما گفتند در این مراسم شرکت نکنید.
گفتنی است خبرهای محرمانه از داخل مجموعه شهرداری در روز گذشته حکایت از انصراف مسئولان این نهاد شهری از حضور در مناظره داشت.
اگر چه ممکن است بتوان پشت پرده این انصراف را اتخاذ یک تاکتیک امنیتی دانست، اما قطعاً تصمیم گیران این اقدام یک جانبه، متوجه فضای عمومی جامعه نبوده و از تاکتیک های روانی و تبلیغی غفلت ورزیدند.
پیش بینی می شود به زودی شهرداری بابل به جای یک عضو منتقد شورا با مجموعه ای از فعالان ارزشی شهرستان بابل مواجه شود که در فضای رسانه ای و یا در محافل اجتماعی، عملکرد این نهاد خدماتی غیر حکومتی را به چالش بکشانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حمیدی
    سه شنبه 27 آبان 1393-20:27


    لا اقل به مناظره روز یکشنبه ساعت 9 صبح در شورای شهر بیایند و از خودشان دفاع کنند وگرنه معلوم میشه نقطه ضعف دارن آقایون شهرداری