آخرین عناوین

سه شنبه 27 آبان 1393-9:57 کد خبر:3174

فرماندارقائم‌شهر:

دلسردی یک سرمایه‌گذار از رفتار اعضای شورای شهر

فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، گفت: باید تمامی مدیران اجرایی آنچه در توان دارند برای حمایت از سرمایه‌گذاران بگذارند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم آنلاين، مهدی محمدی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: جلسات کارگروه اشتغال باید با جدیت پیگیری شود زیرا موضوع این جلسه دغدغه همه مردم است.
وی افزود: باید در این جلسات در پی برطرف کردن مشکلات باشیم، چرا که دستگاه‌های اداری دیگر امکان جذب نیرو ندارند و این نیروهای مازاد که در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند، فشار سنگینی به دولت وارد می‌کنند.
فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: باید راهی برای ورود بخش خصوصی به دستگاه‌های اجرایی پیدا کنیم تا مشکلات موجود کاهش یابد و در این راستا تمامی مدیران اجرایی آنچه در توان دارند برای حمایت از سرمایه‌گذاران بگذارند.
این مسئول اذعان کرد: بخش خصوصی برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست قائم‌شهر اعلام آمادگی کرده بود، اما اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کردند چنانچه در سود این کارخانه شریک شوند، مجوز صادر می‌کنند که متاسفانه با عدم همراهی اعضای شورا، این طرح به نتیجه نرسید.
محمدی در پایان گفت: متاسفانه این سرمایه‌گذار نسبت به انجام فعالیت در قائم‌شهر دلسرد شد، اما با پیگیری‌هایی که با استاندار انجام خواهم داد، همچنان خواستار راه اندازی کارخانه کمپوست در این شهرستان هستم.
یادآور می شود، احداث کارخانه کمپوست در قائم‌شهر از سال ۸۵ آغاز شد و در حال حاضر روند احداث این کارخانه متوقف شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :