آخرین عناوین

سه شنبه 27 آبان 1393-22:35 کد خبر:3180

پست جدید حزبی برای یک مدیر رسانه ای:

معارفه نماینده حزب مردمی اصلاحات در قائمشهر

با ابلاغ رسمی ، یک مدیر رسانه ای نماینده حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" در قائمشهر منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی نیوز، "اسلام دستگذار" مسئول حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" در مازندران با ابلاغی "میثم کاوه" مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی مازنی نیوز (از رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر و امید) را به عنوان نماینده و مسئول این حزب در شهرستان قائمشهر منصوب کرد.
حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" فرودین ماه سال 93 از کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور مجوز رسمی فعالیت دریافت کرد.
نماینده حزب مردمی اصلاحات در شهرستان قائمشهر گفت : با کسب اجازه از بزرگان اصلاحات در قائمشهر این مسئولیت را پذیرفتم.
به گزارش مازنی نیوز ؛ میثم کاوه در مراسم معارفه اش به عنوان نمانیده حزب "مردمی اصلاحات ایران اسلامی" در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه انسجام و وحدت ، لازمه امروز اصلاح طلبان در کشور است ، افزود : اصلاح طلبان قائمشهر نیز مانند دیگر شهرهای کشور نیاز به وحدت بیشتر دارند.
وی با تاکید بر اینکه جریان اصلاح طلبی بدون سید محمد خاتمی معنا ندارد ، ادامه داد : احزاب باید در مثلثی که راس آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ولایت فقیه و قانون اساسی است ، فعالیت کنند.
کاوه تصریح کرد : با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم باید اتحاد و همدلی بین اصلاح طلبان بیشتر و تقویت شود ، هر چند که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ،  همگان محبوبیت مربع حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی ، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، آیت الله سید حسن خمینی و دکتر محمد رضا عارف را دیدند که چگونه دکتر حسن روحانی به عنوان گزینه مورد تائید آنها به عنوان منتخب مردم انتخاب شد.
نماینده حزب "مردمی اصلاحات" در قائمشهر با اشاره به اینکه امروز همگان مشاهده کردند که مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار به وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید که با آرای مردم انتخاب شده است ، رای منفی داد ، افزود : برای آنکه دولت محترم تدبیر و امید و رئیس جمهور محبوب مان با آرامش به فکر خدمت به مردم باشد ، باید تلاش کنیم افراد حامی دولت به عنوان نماینده مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند.
وی تصریح کرد : قبل از آنکه امروز در این محل حضور یابم از بزرگان اصلاحات شهرستان قائمشهر از جمله حجت الاسلام والمسلمین عسکری فقیه ، دلاور بزرگ نیا ، علی فلاح ، جواد حق نظر و ... کسب اجازه نمودم و امیدوارم با حمایت ها و رهنمودهای این عزیزان ، بتوانیم در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.
کاوه ضمن تشکر از مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائمشهر که آرامش را در فضای سیاسی این شهرستان حکفرما کرده است ، اظهار داشت : سعی خواهیم کرد در شورای مرکزی حزب "مردمی اصلاحات" در شهرستان قائمشهر از افراد مورد تائید و با شناسنامه استفاده کنیم.
به گزارش مازنی نیوز ؛ حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکلی حزب مردمی اصلاحات را در کشور بر عهده دارند.
لازم به ذکر است میثم کاوه ابلاغ خود را از دستان کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری دریافت کرد.
محمد قلی نژاد مدیر مسئول پایگاه خبری شمال امروز ، عادل روحی مدیر مسئول پایگاه خبری اصلاح نیوز و مرجان سعیدی نژاد از فعال اصلاح طلب از جمله شخصیت های رسانه ای بودند که در این مراسم حضور داشتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :