آخرین عناوین

سه شنبه 16 شهريور 1395-8:28 کد خبر:31872

چه کسی به افکار عمومی پاسخگوست ؟

سئوال های بی جواب رئیس بنیاد مسکن در کانون طوفان مازندران !

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حالی به قائم شهر کانون طوفان اخیر در مازندران سفر کرد، که از رویارویی با خبرنگاران شانه خالی کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،رئيس بنياد مسكن كشور در حالي وارد شهر طوفان زده قائمشهر شد كه هيچ كس جز مسئولين از آمدن وي به اين شهر خبر نداشت،اتفاق جالب اما آن بود كه در اين جلسه از هيچ يك از اصحاب رسانه دعوت بعمل نيامد و بدون حضور نمایندگان افکار عمومی برگزار و صدها سئوال خبرنگاران در راستای ضعف خدمات رسانی بنیاد مسکن در بحران طوفان اخیر بی پاسخ ماند ، تا در واقع اين جلسه "محرمانه" برگزار شود!!!

حال سوال اين است كه در جلسه ستاد بحران آن هم با حضور رئيس محترم بنياد مسكن چه حرف محرمانه اي گفت و شنود مي شود كه بايد جلسه را محرمانه برگزار كرد؟

آيا جز آمار و ارقام خسارات و جمع بندي آن چيز ديگري در اين جلسه وجود داشت كه مردم مصيبت زده يك شهر نبايد آن را بدانند؟

خبرنگاران قائم شهری که فهرستی از سئوالات متعدد مربوط به نارسائی های خدمات رسانی بنیاد مسکن مازندران را تهیه کرده بودند با درهای بسته روبرو شدند و سئوالاتشان که از بطن جامعه و از هزاران مشکل طوفان زدگان در کوچه پس کوچه های شهر و روستا تدوین شده بود بی پاسخ اند.

به نظر می رسد عدم مواجه ی رئیس بنیاد مسکن کشور با خبرنگارانی که حامل گله مندی شدید از عملکرد دستگاه استانی زیر مجموعه وی تلقی می شود با هیچ منطقی قابل توجیه نباشد ، چرا که مسئولان در هر شرایط باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

رئیس بنیاد مسکن می توانست با حضور در جمع خبرنگاران کاستی ها را پذیرفته و از مردم عدرخواهی کند و در کنار آن دستورات لازم را به زیر مجموعه خود در استان ابلاغ نماید.

به هر روی آنچه پر واضح است اینکه مردم طوفان زده قائم شهر بویژه در روستاها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و هنوز با گذشت 5 روزاز طوفان مشکلاتشان رفع نگردیده است.

بزودی گزارشی کامل از مشکلات مردم طوفان زده در قائم شهر، بویژه روستاهای این شهرستان منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :