آخرین عناوین

سه شنبه 16 شهريور 1395-9:52 کد خبر:31875

اقدام تاسف بارفدراسیون ورزش‌های رزمی:

ورزشکار مازندرانی به‌ دلیل نداشتن پول از تیم ملی خط خورد! /تصویر

قهرمان مسابقات داخل قفس MMA ارمنستان گفت: مطمئن بودم که می‌توانم مدال خوش‌رنگی را کسب کنم ولی مثل آب خوردن حق من خورده شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از جویباران، ایمان آقاپور رزمی‌کار جویباری که چند ماه پیش در مسابقات داخل قفس MMA ارمنستان به مقام قهرمانی رسید، در انتخابی تیم ملی تانگ ایل مودو نیز شرکت کرد و بااقتدار حریفان خود را شکست داد و شایسته پوشیدن لباس تیم ملی شد.

اما چند روز اخیر در تماسی با این قهرمان ارزنده جویباری از خط خوردن او را از تیم ملی باخبر شدیم، آقاپور در این رابطه در اظهار کرد: چند روز پیش از تهران تماسی داشتم مبنی براینکه اسپانسر تیم ملی از ادامه همکاری منصرف شده و شما باید 6 میلیون تومان برای اعزام به مسابقات مستر شیب 2016 کره جنوبی پرداخت کنید.

وی افزود: من کارگر آرماتوربند ساختمان هستم و این مقدار پول را واقعاً نداشتم اما با هزار زحمت توانستم وام بگیرم و پول را آماده کنم اما دوباره به من زنگ زدند و گفتند به‌جای من، نفر دوم را به این مسابقات اعزام می‌کنند درحالی‌که من رقیبم را در فینال 10 بر صفر بردم.

قهرمان مسابقات جهانی ارمنستان از آمادگی خود برای مسابقات مستر کره جنوبی خبر داد و گفت: بااینکه مجبورم برای تأمین هزینه زندگی و ورزش خودم کار کنم اما تمرینات سختی را برای این مسابقات انجام دادم زیرا مطمئن بودم که می‌توانم مدال خوش‌رنگی را کسب کنم ولی مثل آب خوردن حق من خورده شد.

آقاپور از مسئولان شهرستان خواست تا از او حمایت کنند تا جایگاه اصلی خود را به دست آورد و برای کشور و شهرستان خود افتخارآفرینی کند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

نکته آخر این‌که این اقدام فدراسیون ورزش‌های رزمی به‌ ویژه مسئولان سبک تانگ ایل مودو جای شرمساری دارد که نفر اول مسابقات انتخابی را به خاطر پول از لیست خط می‌زنند، که البته از این‌ دست موارد زیاد در ورزش ما اتفاق می‌افتد، اما امیدواریم این جوانان ورزشکار با این بداخلاقی‌ها از ورزش بیزار نشوند و مسیر خود را در راه قهرمانی ادامه دهند.

گفتنی است نکته قابل توجه در مسابقات انتخابی تیم ملی تانگ ایل مودو لباس ایمان آقاپور بود، او لباس منقش به شهید عباسعلی علیزاده اولین شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع) شهرستان جویبار را پوشیده بود، که پیش‌ از این نیز او مدال قهرمانی خود در ارمنستان را به خانواده این شهید تقدیم کرد.

وی قبل از رفتن به مسابقات انتخابی بر سر مزار این شهید حاضر می‌شود و آرامش و تسلی خاطر را از او هدیه می‌گیرد و پوشیدن لباس با تصویر این شهید را برای خود روحیه‌بخش می‌داند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :