آخرین عناوین

سه شنبه 16 شهريور 1395-19:26 کد خبر:31883

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد:

مدیر امور آب و فاضلاب شهری گلوگاه معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار گلوگاه و جمعی از مسوولان شهرستانی، مدیر امور آب و فاضلاب گلوگاه معرفی شد.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، ذاکری مدیرعامل این شرکت در سخنانی با اشاره به اینکه تاسیسات آبرسانی موجود در مازندران برای جمعیت ثابت استان در نظر گرفته شد، افزود: در ایام تعطیل و فصل تابستان با  افزایش دو یا سه برابری جمعیت ناشی از ورود مسافران مواجه می شویم که این امر مشترکین ثابت در شهرهای ساحلی را با کمبود و یا افت فشار آب مواجه می سازد.

وی، ادامه داد: به همین دلیل ضروری است مسافران و گردشگران، مدیریت مصرف را اعمال نمایند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن اشاره به اینکه افزایش دمای هوا ، کمبود بارندگی ، افزایش جمعیت و کاهش سفره های آب زیرزمینی از مهمترین دلایل کمبود آب می باشد، اظهار داشت: بکارگیری تجهیزات  کاهنده و اعمال شیو های مدیریت مصرف در منازل، ادارات، مدارس و اماکن عمومی در مصرف بهینه آب کمک می کند.

ذاکری، در بخش دیگری از سخنانش، به پیگیریهای لازم برای ارتقای کیفیت آب و اجرای طرح فاضلاب در شهر گلوگاه اشاره و تصریح کرد: به منظور اجرای طرح فاضلاب در شرق مازندران و دریافت ردیف و اعتبار بودجه ای، با مسوولان و نمایندگان محترم مجلس جلساتی برگزار نمودیم.

فرماندار شهرستان گلوگاه نیز در این مراسم، با بیان اینکه مدیران اخلاق مداری و مردم داری را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: این دو خصیصه برای  ارباب رجوع  بسیار مهم است.

محمدرضا تباکی ، اجرای طرح فاضلاب و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی را از جمله انتظارات مردم شهرستان گلوگاه دانست و افزود: برای کاهش مشکلات زیست محیطی اجرای طرح فاضلاب ضروری است.

وی، با اشاره به اینکه طرح آب شیرین کن با هدف ارتقای کیفیت آب شرب در این شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد: امیدواریم این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم علی مهدوی به عنوان مدیر امور آبفاشهری گلوگاه معرفی و از زحمات کمال الدین گودرزی مدیر پیشین این امور قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :