آخرین عناوین

يکشنبه 21 شهريور 1395-10:46 کد خبر:31938

فرماندار ویژه تنکابن خبر داد:

هیچ ‌یک از تولیدکنندگان تنکابنی موفق به دریافت تسهیلات از سامانه «بهین یاب» نشدند

فرماندار ویژه تنکابن گفت:هیچ‌ یک از تولیدکنندگان تنکابنی موفق به دریافت تسهیلات از بهین یاب نشده‌اند و علت آن، درخواست صورت‌حساب مالی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تنکابن24، سیدامیر حسینی‌جو در مراسم تجلیل از تعاونی‌های غرب مازندران، خواهان تفویض اختیار به مدیران شهرستانی شد و اظهار کرد: روند طولانی ثبت‌نام در سایت بهین یاب تا گزینش در استان انجام شد ولی نهایتاً هیچ ‌یک از تولیدکنندگان تنکابنی موفق به دریافت تسهیلات از سامانه بهین یاب نشدند، چراکه صورت‌حساب مالی که نشان‌گر رشد آن‌ها باشد را ارائه نکردند.

وی با انتقاد از این روند، افزود: تولیدکننده با ثبت‌نام در این سامانه، اعلام مشکل کرده و خواهان تسهیلات است و عملاً رشدی ندارد تا ارائه کند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: در هفته تعاون نباید فقط به دنبال بیان آمار بود، بلکه باید به فکر خروجی بود و تلاش کرد تا مشکلات موجود در تعاونی‌ها را مرتفع کرد.

این مسئول اضافه کرد: باید به‌جای جلسات تکراری، جلساتی کارشناسانه برگزار شده و تبادل‌نظر بین تعاون‌گر و مسئولان مربوطه انجام شود.

حسینی‌جو تصریح کرد: تعاونی‌های ما در کمیت ویژه‌اند ولی در کیفیت نیاز به بازنگری دارند و باید شرایطی ایجاد کرد تا تعاونی، نقش اساسی خود را ایفا کند.

وی در پایان این قول را داد که مشکلات تعاونی‌های تنکابن با نظر کارشناسانه دستگاه‌های اجرایی، پیگیری شود و در صورت هدایت به استان، توجه ویژه‌ای به این شهرستان شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :