آخرین عناوین

شنبه 27 شهريور 1395-12:29 کد خبر:31955

جودوی مازندران در کما قرار دارد:

انتقاد شدید پیشکسوت جودوی مازندران به روند مدیریت این رشته

پیشکسوت جودوی مازندران گفت: وضعیت جودوی مازندران در کما قرار دارد و باید جودوی استان را از این وضعیت نجات داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، اصلان حبیب‌نیا پیشکسوت جودوی مازندران با سابقه حدود نیم‌قرن فعالیت در جودو در حاشیه برگزاری مسابقات استانی جودو گرامیداشت شهدای مدافع حرم در شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: شروع کار من از سال 44 در سبک کشتی کج آغاز کردم و از اواخر سال 49 وارد رشته جودو شدم.

وی افزود: از سال 50 ورزش جودو به ‌صورت رسمی در مازندران ایجاد شد که بیش از 2 هزار جودوکار تربیت کردم.

پیشکسوت جودوی مازندران با اشاره به اینکه چهار قهرمان به عرصه مسابقات آسیایی و جهانی معرفی کرده‌ام، تصریح کرد: نمایندگانی برای شرکت در المپیک معرفی شدند که به دلایلی نتوانستند موفق شوند.

حبیب‌نیا با تأکید بر اینکه وضعیت جودوی مازندران در کما قرار دارد و باید برای خروج از این حالت تدابیری اندیشیده شود تا جودوی استان از این وضعیت نجات پیدا کند، بیان کرد: راه‌کار این امر توجه مسئولان ورزش‌های رزمی به‌ ویژه جودو به این ورزش است تا به سال‌های اوج این ورزش برگردیم.

وی ادامه داد: با تکمیل مجمع و انتخاباتی که انجام می‌شود امیدواریم جودو از حالت کما خود خارج شود.

پیشکسوت جودو مازندران با بیان اینکه به مسؤولان جودو کشور به‌عنوان یک پیشکسوت در این عرصه باسابقه نیم‌قرن تذکر می‌دهم سبک ترابلین و جوجیتسو که اخیراً ایجادشده به آن سمت می‌روند و این زیبنده نیست، اظهار کرد: 5 الی 10 سال برای برخی از این ورزشکاران زحمت‌کشیده شده اما به سمت ورزش‌های دیگر می‌روند.

وی در پایان گفت: مسئولان امر ورزش به جودو توجه کنند و مشکلات این ورزش را رفع کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :