آخرین عناوین

يکشنبه 28 شهريور 1395-9:8 کد خبر:31965

نگاه اقتصادی تا چه وقت؟

دهن‌کجی مجدد صدا و سیمای مازندران به فوتبال‎دوستان!

مسئولان صدا و سیمای مازندران نگاه اقتصادی خود را در مقابل احساسات پاک مازنی ها کنار بگذارند و با دیده احترام پاسخگو باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، در حالی که فوتبال دوستان مازندرانی از شرق تا غرب استان عصر شنبه مشتاقانه پای گیرنده های تلویزیونی شان آمده بودند تا نظاره گر مسابقه تیم محبوب این خطه یعنی نساجی مقابل خیبر خرم آباد باشند اما در کمال ناباوری خبری از پخش زنده نبود.

این در حالی است که صدا و سیمای مازندران مسابقات تیم های متمولی چون والیبال کاله و فوتبال خونه به خونه مازندران را هیچ گاه از قلم نمی اندازد و در کنداکتور پخش خود قرار می دهد.

گویا برای مسئولان صدا و سیمای مازندران احساسات و عواطف هزاران علاقه مند به نساجی نه تنها در این استان بلکه در سراسر کشور و حتی گزافه نگفته ایم که در آن طرف مرزها ذره ای مهم نیست،حتماً جرم نساجی بی پولی است که نباید بازیهایش پخش زنده شود.

ماجرا آنجایی عجیب و غریب تر می شود که گاهاً شاهد پخش مسابقات سطح پایین تری هستیم اما انگار نه انگار که نساجی به بخشی از زندگی مردمانی در مازندران تبدیل شده که خاطرات بی بدیلی از همه سالهای بقای آن در دل دارند و با این نام با مسما زندگی می کنند.

امیدواریم مسئولان صدا و سیمای مازندران نگاه اقتصادی خود را در مقابل احساسات پاک مازنی ها در چنین مواقعی کنار بگذارند و با دیده احترام پاسخگوی خواسته بحق هواداران فهیم نساجی باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :