آخرین عناوین

يکشنبه 28 شهريور 1395-11:51 کد خبر:31970

با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام شد:

انتخاب رییس هیات هندبال استان

با حکم مدیر کل ورزش و جوانان، رییس جدید هیات هندبال استان انتخاب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنیوز، مجمع عمومی هیات هندبال مازندران برای انتخاب رئیس هیات با حضورسرپرست فدراسیون هندبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان درساری برگزار شد.

دراین مجمع که 18 عضواصلی حضور داشتند،محمدحسین شکیبافر و ماهیار سالار از فعالان ورزش هندبال استان کاندیدای نهایی بودند که شکیبافر با 11 رای به عنوان رئیس این هیات ورزشی به مدت چهار سال آینده انتخاب شد.

پیش ازاین حسن صفری حدود یک سال سرپرستی هیات هندبال مازندران را بر عهده داشت.

رئیس هیات هندبال مازندران توسعه فرهنگ ورزش هندبال، ارتقاء فعالیت های آموزشی، تجهیز امکانات، برگزاری مسابقات استانی، اجرای طرح استعداد یابی را از مهمترین برنامه خود برای رونق هندبال در مازندران اعلام کرد.

محمدحسین شکیبافرطرح منطقه بندی هندبال استان، عملیاتی کردن برنامه مسابقات باشگاهی،اعزام تیم هندبال استان به رقابت های بین المللی و ملی، تهیه تقویم ورزشی و راه اندازی سایت اختصاصی قهرمانان ورزش هندبال را از دیگر برنامه های خود برای توسعه این رشته روزشی برشمرد.

وی افزود: هندبال استان رکود 15 ساله ای را در کارنامه اش ثبت کرد که برای رونق دوباره نیازمند همراهی و همیاری بازیکنان و پیشکسوتان این رشته ورزشی است.

شکیبافر اظهارداشت:مازندران در رشته هندبال از جایگاه مناسبی برخوردار نیست و همه ما به عنوان علاقه مندان این رشته ورزشی باید کمک کنیم تا مازندران به سهم و جایگاه خود در هندبال برسد.

مازندران رتبه 26 کشوررا دررشته هندبال دارد.

وی تقویت رشته هندبال ساحلی را اولویت اول مدیریتی خود درهیات استان اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که امروز هندبال مازندران از جایگاه مناسبی در جدول 31 استان کشور برخوردار نیست.

حبیب حسین زادگان افزود:این رشته ورزشی درسال های گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشت و رئیس جدید هیات باید به این رشته ورزشی دراستان سامان دهد.

وی اضافه کرد:عملکرد رئیس هیات هندبال استان همانند سایر روسای هیات های ورزشی زیر ذره بین اداره کل ورزش و جوانان قرار می گیرد و کم کاری این هیات نیز می تواند باعث برکناری رئیس از سوی مجمع عمومی شود.

در مازندران 45 رشته ورزشی فعال است و حدود 170 هزار نفر در رشته های ورزشی به صورت سازماندهی شده فعالیت دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :