آخرین عناوین

يکشنبه 28 شهريور 1395-23:31 کد خبر:31975

۳ انتصاب در استانداری مازندران انجام شد:

انتصاب مدیر کل جدید حراست استانداری مازندران

طی حکمی، استاندار مازندران در احکام جداگانه‌ای سه حکم جدید برای مسئولان ستادی استانداری صادر کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد مظفری اظهار داشت: ربیع فلاح جلودار در احکام جداگانه ای نسبت به انتصاب مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران, رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات و مدیرکل حراست استانداری مازندران اقدام کرد.

در این حکم ، ربیع فلاح استاندار مازندران سید جواد موسوی را به سمت مشاور استاندار و مدیر کل جدید حراست استانداری مازندران منصوب کرد.

در این حکم آمده: با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری منصوب می شوید.

در بخشی دیگر از این حکم تصریح شده است: توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

لازم به ذکر است که سید جواد موسوی از مدیران ارزشی و توانمند استان مازندران می باشند.

همچنین، استاندار مازندران، لیلا واثقی  را به‌عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران منصوب کرد.

وی افزود، ابوذر قربانی به سمت رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات و مدیرکل حراست استانداری مازندران منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :