آخرین عناوین

دوشنبه 29 شهريور 1395-15:50 کد خبر:31982

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد:

معرفی مدیر امور آبفاشهری سوادکوه شمالی

مدیر جدید امور آبفاشهری سوادکوه شمالی، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، در مراسمی با حضور معاون مالی و پشتیبانی آبفاشهری مازندران، معاون فرماندار، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر امور آبفاشهری سوادکوه شمالی معرفی شد.

براساس این گزارش، هرمز نیازآذری معاون مالی و پشتیبانی شرکت در سخنانی، به جایگاه  و ارزش آب در زندگی بشر اشاره کرد و گفت: با گسترش جوامع ، تقاضای آب و میزان مصرف آب افزایش یافت.

وی، با بیان اینکه در آینده نه چندان دور منابع محدود آب شیرین دنیا جوابگوی  نیاز مردم نخواهد بود، افزود: منابع تامین آب در کشور ایران نیز محدود و روبه کم شدن است.

معاون مالی و پشتیبانی آبفاشهری مازندران، ادامه داد: میزان بارندگی در استان مازندران نسبت به سایر استانهای کشور بالاست ولی در بخش مهار آبهای سطحی از میانگین کشوری پایین تر هستیم.

نیازآذری، با بیان اینکه طی چندسال اخیر اقدامات موثری در مهار آبهای سطحی انجام شد، افزود: برای دست یابی به منابع آب پایدار استفاده از آبهای سطحی ضروری است.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، جابجایی مسئولیتها را امری اجتناب ناپذیر دانست و بیان داشت: مسئولیت امانتی در دست مدیران است تا هرآنچه درتوان دارند با یاری خداوندمتعال  برای خدمتگزاری به مردم انجام دهند.

موسی پور معاون فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز در سخنانی، از طرحهای آبرسانی انجام شده در این شهرستان طی سالهای اخیر قدردانی کرد و گفت: با توجه به تحریمهای اقتصادی و کمبود اعتبارات در سطح کشور، با تلاش همکاران آبفا، پروژه های خوبی در راستای کاهش مشکلات بخش آب به اجرا در آمد.  

وی، اصلاح شبکه آبرسانی، جابجایی خط انتقال زیراب به شیرگاه و اتمام عملیات ساخت مخزن ذخیره آب که در دست اجراست را سه اولویت مهم در این شهرستان عنوان کرد.

در پایان این مراسم عارف درزی به عنوان مدیر امور آب  و فاضلاب شهری سوادکوه شمالی معرفی و از زحمات کمال علی نژاد مدیر پیشین این امور قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :