آخرین عناوین

چهارشنبه 31 شهريور 1395-21:13 کد خبر:32011

طی حکمی از سوی استاندار مازندران:

مدیر کل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری منصوب شد

طی حکمی از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران مدیر کل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ،طی حکمی از سوی ربیع فلاح استاندار مازندران مهدی گلچوب مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مازندران شد.

براساس این گزارش، مراسم تودیع لیلا واثقی و معارفه مهدی گلچوب برگزار شد، یادآور می شود مهدی گلچوب دارای دکترای اقتصاد و در کارنامه فعالیتی خود معاونت بازرگانی خارجی سازمان بازرگانی و سازمان صنعت معدن و تدریس در دانشگاههای مازندران را دارد.

در حکم فلاح خطاب به گلچوب آمده است: بنا به پیشنهاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران پست سازمانی 264 – 27 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب علمی و عملی خویش و استفاده از پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در ایفای وظایف محوله موفق و مؤید و منصور باشید.

انتصاب سه معاون جدید ادارات کل استانداری

همچنین در احکام جداگانه‌ای از سوی حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران, یحیی روحی به عنوان معاون برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات منصوب شد.

در حکم دیگری از سوی خیریانپور، هادی عزیزی کوتنایی نیز به عنوان معاون اطلاعات و امنیت شبکه مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات و سید رحیم بخشی چوب بستی به عنوان معاون مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران منصوب شدند.

در بخشی از این احکام تصریح شد: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب علمی و عملی خویش و استفاده از پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در ایفای وظایف محوّله موفّق و موید و منصور باشید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :