آخرین عناوین

دوشنبه 5 مهر 1395-11:47 کد خبر:32081

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

فوت 810 نفر در مسافرت‌های شهریورماه/ جاده‌های برون‌شهری مازندران پرتلفات‌ترین محورها

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با گفت: در شهریور امسال 810 نفر جان خود را از دست دادند، این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.6 درصد افزایش داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از فارس، موسی‌ امیری اظهار کرد:مازندران از محورهای مواصلاتی مهمی برای اتصال به پایتخت کشور برخوردار است که سالانه مسافران زیادی از آن تردد دارند.

وی افزود: جاده‌های مازندران یکی از پر تلفات‌ترین جاده‌های کشور محسوب می‌شوند البته این جاده‌ها در تصادفات برون‌شهری نیز از پر تلفات‌ترین جاده‌ها در شهریور امسال بودند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه در این آمار بعد از مازندران استان‌های گلستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد دارای بیشترین تصادفات برون‌شهری بودند، یادآور شد: استان‌های فارس، قزوین و هرمزگان بیشترین سوانح و تلفات را در تصادفات و حوادث درون‌شهری داشتند.

این مسئول با اشاره به لزوم توجه به مدیریت سوانح رانندگی از سوی مسئولان،گفت: افزایش تصادفات و کشته‌های حوادث برون شهری، جاده‌ای و درون‌شهری آمار قابل تأملی را در بر دارد.

امیری با اعلام اینکه مردم باید در رانندگی توجه بیشتری داشته باشند و بروز حوادث را جدی بگیرند، ادامه داد: بیش از 15 هزار و 250 فقره تصادف درون‌شهری و برون‌شهری شهریور امسال ثبت شد که 18 هزار و 600 نفر زخمی شدند همچنین براساس آمار شهریور ماه از پر تلفات‌ترین ماه‌های سال لحاظ می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه در مسافرت‌های شهریور امسال 810 نفر جان خود را از دست دادند، متذکر شد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 3.6 درصدی روبه‌رو بوده است.

این مسئول یادآور شد: واژگونی خودروها 36 درصد از حوادث رانندگی کشور را از آن خود کرده است همچنین 19 درصد حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و 16 درصد آن بر اثر انحراف به چپ منجر به تصادف شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :