آخرین عناوین

چهارشنبه 7 مهر 1395-9:5 کد خبر:32115

اجازه ساخت ندهند نبش قبر می کنیم:

اجازه ساخت بنای یادبود ندهند نبش قبر می کنیم/ حتی هزینه بازوبند انتظامات را از ما گرفتند

برادر اولادي گفت: در صورت عدم اجازه ساخت بناي يادبود جديد، مهرداد را نبش قبر كرده و به آرامگاهي ديگر منتقل خواهیم كرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از جارپرس، سعيد اولادي گفت:هنگامي كه خواستيم براي ساخت بناي جديد آرامگاه مهرداد اقدام كنيم ، گفتند اگر سقف و گنبد براي مقبره بسازيم به شكل امامزاده در مي آيد و با آن مخالفت كردند.

وي در ادامه گفت كه فرماندار شهرستان قائمشهر با ساخت اين بناي جديد موافق است.

برادر مهرداد اولادي با بيان اينكه 12 ميليون و پانصد هزار تومان بابت زمين و ديواركشي به انجمن محل پرداخت كرده اند، اظهار داشت: به ما گفتند 100 متر زمين به شما مي دهيم و پول آن را نيز گرفته اند كه 10 ميليون تومان شده است و 2 ميليون و پانصد هزار تومان نيز بابت ديواركشي و رنگ آميزي به انجمن محل پرداخت كرديم.

وي در ادامه بيان كرد: از روز اول كه بنده در تهران در حال پيگيري تحويل جسد بودم، با ما تماس گرفتند و عليرغم اينكه قبر در قسمت «رجه» آماده بود به ما گفتند مهرداد را در قسمت «دارايي خيل» قاديكلا دفن كنيم، چون در اين قسمت فضاي بازتري وجود دارد، گفتند كه 100 متر زمين براي دفن مي دهند اما الان حتي 30 متر هم نمي دهند.

سعيد اولادي افزود:حتي به ما پيشنهاد دادند كه 50 ميليون پرداخت كنيم و پدر بنده نيز قبول كرد و شانس آورديم كه پرداخت نكرديم.

وي تصريح كرد: افراديكه فرزندان و اعضاي خانواده آن ها در اطراف مقبره مهرداد اولادي دفن هستند با ساخت اين بناي يادبود مخالفت مي كنند.

اولادي در ادامه به شدت از پاره كردن بنر قبر مهرداد توسط اهالي روستا اظهار گلايه مندي كرد.

وي ضمن بيان اينكه دوستان مهرداد شكل جديد آرامگاه او را طراحي كرده اند، اظهار كرد:فضاي مورد نياز براي ساخت اين بنا 30 متر و اطرافش 20 متر بود و با اين حساب ما در كل 50 متر مي خواستيم، گلكاري دور آن را نمي خواهيم انجام بدهيم و بنايي مانند آرامگاه حافظ مد نظر ماست كه چند ستون و يك سقف براي آن بسازيم كه مسئولين با ساختن سقف مخالف هستند.

برادر مهرداد اولادي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن گلايه مندي از باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس كه كاري براي آن ها انجام ندادند و سنگ اندازي مي كنند، تاكيد كرد: ما حدود 450 ميليون تومان از پرسپوليس طلبكاريم و مدرك هم داريم اما آن ها امروز و فردا مي كنند و هنگامي كه پدرم براي اخذ مطالبات مراجعه كرد به وي گفتند كه ما به شما بدهكار نيستيم و شما از كاشاني طلبكاريد.

اولادي ادامه داد:هنگاميكه پدرم براي گرفتن طلب به دفتر طاهري مراجعه كرد، با برخورد نامناسبي روبرو شد و به او گفتند كه پولتان را از كاشاني بگيريد.

وي اضافه كرد: ما گفتيم در صورتيكه پول ما را ندهند وكيل مي گيريم و شكايت مي كنيم.

سعيد اولادي افزود: در قائمشهر هم اولين روز، نمايندگان مجلس آمدند و عكس گرفتند و رفتند و كاري انجام ندادند؛ اما طرفداران نساجي هر زماني كه يك بازي در حال انجام است در دقيقه سي و سوم مهرداد را تشويق مي كنند.

اولادي در ادامه خطاب به مسئولين ذيربط گفت: مگر شما قول نداديد كه 100 متر زمين به ما بدهيد؟

مگر حدود 12 نفر از انجمن محل و هيات امنا و غيره آن را امضا نكردند؟ پس چرا نمي گذاريد اين كار را انجام بدهيم؟

برادر مهرداد اولادي تصريح كرد: پدرم مي گويد آخرين چاره اش اين است كه مهرداد را نبش قبر كنيم و به آرامگاه ديگري منتقل كنيم و پيگير مراحل قضايي آن هستيم؛ هر چند كه در مكاني ديگر نيز فقط به گرفتن يك سنگ قبر اكتفا خواهيم كرد.

وي ادامه داد: پدرم مي گويد كه ديگر مقبره نمي سازم و در آرامگاهي ديگر يك سنگ قبر و تنديس خواهيم ساخت.

سعيد اولادي افزود: به ما گفتند تا محرم صبر كنيم بلكه مشكل حل شود، اما در صورت عدم اجازه ساخت بناي جديد، ممكن است مهرداد را نبش قبركرده و به آرامگاه سيدنظام الدين، آرامگاهي در روبروي خيابان مهمانسرا و يا آرامگاهي ديگر منتقل كنيم.

وي گفت كه با نبش قبر برادرش مخالف است اما پدرش بر اين كار اصرار دارد و ساير اعضاي خانواده نيز تابع نظر پدر هستند.

سعيد اولادي در پایان همراهي مسئولان در مراسم هادي نوروزي را با قول هاي مسئولين براي مراسم برادرش مقايسه كرد و گفت:جايي كه هادي نوروزي دفن شد پدر و مادرش هيچ خرجي نكردند ، مردم آن روستا و مسئولين شهر تمام هزينه هاي ساخت و ساز را متقبل شدند و اين در حالي است كه براي مهرداد تمام هزينه هاي مراسم سوم، هفتم، چهلم و مراسم هاي ديگر بر گردن خودمان بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :