آخرین عناوین

پنجشنبه 15 مهر 1395-10:5 کد خبر:32244

از سوی خانواده مرحوم امیدوار مقدم انجام شد:

اهداء ساختمان یک میلیارد تومانی به جمعیت هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اهداء  ساختمان يك ميليارد تومان توسط  خانواده خیر وارسته "مرحوم اميدوار مقدم" به این جمعیت خبرداد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اهداء ساختمانی  به ارزش تقریبی يك ميليارد تومان توسط  خانواده خیر وارسته "مرحوم اميدوار مقدم" به این جمعیت خبرداد.

مجتبی اکبری افزود، این ملک که در منطقه رينه بخش لاريجان شهرستان آمل واقع می باشد  در اقدامی بسیار ارزشمند که تنها خداوند می تواند پاداش چنین کار بزرگی را عنایت فرماید  به جمعیت هلال احمر استان مازندران اهداء شد.

اکبری تصریح کرد، ما به عنوان خادمان بی منت مردم از اینکه واسطه چنین باقیات و صالحات بزرگی هستیم و از اینکه مورد اعتماد و وثوق نیکوکاران ارزشمندی همچون خانواده مرحوم امیدوار مقدم قرار می گیریم به خود می بالیم و بر دستان پرمهر انسانهای وارسته ای که بی توجه به ذخارف دنیوی  و در راه کمک به همنوعان نیازمند، تنها  خشنودی خدای متعال را ملاک قرار می دهند  بوسه می زنیم.

اکبری با تقدیر و سپاس از خانواده مرحوم امیدوار مقدم گفت: رجای واثق دارم  پادش این ایثار بزرگ و سخاوت ارزشمند در نزد  خداوند  متعال کریمانه منظور خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران  در پایان خاطرنشان کرد؛ به دلیل ظرفیت بالای قله دماند و تردد شمار کثیری از گردشگران و کوهنوردان داخلی و خارجی در این منطقه و همچنین نظر به  ضرورت تقویت بخش امداد و نجات کوهستان قصد داریم در صورت امکان از این مکان به عنوان مرکز تخصصی آموزش امداد کوهستان استفاده نماییم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :