آخرین عناوین

پنجشنبه 15 مهر 1395-23:26 کد خبر:32247

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در نخستین گام خبرساز شد:

متفاوت ترین انتصاب دولت روحانی در اداره کل کتابخانه عمومی مازندران

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ، کودکان شهدای مدافع حرم استان مازندران را، به عنوان مشاور خود در امور کودکان منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از میزبانی این اداره کل از کودکان عاشورایی به مناسبت تقارن محرم حسینی و هفته کودک خبر داد.

براساس این گزارش، آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به تقارن محرم حسینی با هفته کودک، کودکانی که پدرانشان در دفاع از حریم حضرت زینب(س) مجاهدت کرده و به شهادت رسیده اند را کودکان عاشورایی نامید و اظهار داشت: بر آن شدیم تا در این فرصت طی برنامه ای ویژه، فضای کتابخانه ای را معطر به شمیم حضور این کودکان عاشورایی کنیم که پرچم رسالت پدرانشان را در کتابخانه های عمومی استان به اهتزاز در آورند.

وی با بیان اینکه قصد داریم روز کودک امسال متعلق به فرزندان کودک شهدای مدافع حرم باشد، گفت: هدف از این اقدام رساندن این پیام است که هنوز و هر روز کاروان عشق و بصیرت از قلم های ما عبور می کند و هر لحظه صفحات سفید کتاب هایمان لبریز عطر شهادت، ایثار و سرافرازی خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: حضور کودکان عاشورایی که پدرانشان در این دنیای پر آشوب به دفاع از حریم اسلام و حرم حضرت زینب(س) بزرگ پرچمدار نهضت حسینی برخاستند، انقلابی در فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی رقم خواهد زد.

*نخستین انتصاب در کتابخانه های عمومی استان مازندران

اما آنچه ولی پور را متفاوت و خبرساز کرد نخستین انتصاب وی در کتابخانه های عمومی استان بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با صدور احکام چند تن از کودکان پرافتخار شهدای مدافع حرم استان مازندران، انها را در استانه ی هفته ی کودک به عنوان مشاور خود در امور کودکان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

امیدوارم مانند پدران شهیدتان که مظهر شجاعت، شهامت و ایستادگی بودند در جبهه ی فرهنگی با سلاح علم و ایمان به فتح خاکریزهای فرهنگی پرداخته و به مدد غیبی پدران آسمانیتان دریچه های جدیدی را به سمت دانش و پژوهش و توسعه ی فرهنگ کتابخوانی و مطالعه بگشایید.

لازم به ذکر است این مشاوران کودک که به تعبیر مدیرکل کتابخانه ها برخلاف جثه ی کوچکشان روح بزرگتر از حد تصور دارند، با حضور و بازدید برنامه محور ، جانی دوباره به واحدکودک کتابخانه های استان خواهند بخشید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :