آخرین عناوین

جمعه 16 مهر 1395-11:53 کد خبر:32250

تغییرغیرمنتظره مدیرعامل بزرگترین کارخانه مازندران:

مدیرعامل بزرگترین کارخانه مازندران تغییر کرد

 در حکمی غیرمنتظره، مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران تغییر کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، ابوالفضل روغنی مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران از سمت خود برکنار شد.

براساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با حضور مسئولان استانی، مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا و کارکنان این شرکت در محل سالن اجتماعات این کارخانه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آینده پویا، حفظ چوب و کاغذ مازندران را به‌عنوان یک قطب اقتصادی در منطقه با اهمیت خواند و گفت: صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌عنوان پیشتاز صنعت کاغذسازی در کشور باید تلاش کند تا ضمن نگاه به آینده از ظرفیت‌های موجود به‌نحو شایسته استفاده کند.

محمد پاریزی از حمایت شرکت آینده پویا برای این صنعت یاد کرد و خواستار حمایت مسئولان استانی از این صنعت شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز از چوب و کاغذ مازندران به‌عنوان یکی از برنامه‌های استان یاد کرد و گفت: باید در سالی که مقام معظم رهبری آن را به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند تلاش کرد تا با وحدت رویه حیات اقتصادی را در بنگاه‌های اقتصادی موجود حفظ کرد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد تکیه بر تولید داخلی را برای حفظ صنعت حیاتی دانست و به حمایت دستگاه‌های اجرایی استان برای تداوم آن تأکید کرد.

مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز به استفاده از ظرفیت‌های موجود اشاره کرد و افزود: حفظ استقلال پایدار از مهم‌ترین ارکان بنگاه‌های اقتصادی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

محمد شیخ‌مونسی بهینه‌سازی قیمت تمام‌شده را از سیاست‌های اجرایی خود دانست و گفت: استفاده از خرد جمعی سبب توسعه و پیشرفت این واحد تولیدی می‌شود.

در پایان این مراسم از خدمات ابوالفضل روغنی مدیرعامل سابق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تجلیل و محمد شیخ‌مونسی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران معارفه شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :