آخرین عناوین

جمعه 16 مهر 1395-23:25 کد خبر:32253

خشم مردم از وعده هاي سرخرمن:

مسدود شدن محور زیراب/ باز‌گشایی محور با وساطت مسئولان

محور سوادکوه پس از یک‌ساعت مسدود شدن توسط مردم که معترض به وضعیت تعریض این محور بودند با وساطت مسؤولان باز‌گشایی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، وقوع تصادف خودرو با عابر‌ پیاده در منطقه بالا‌زیراب بخش زیراب شهرستان سوادکوه موجب شد تا محور سوادکوه در بالا‌زیراب مسدود شود.

عابر پیاده‌ای که قصد عبور از قسمت عرضی جاده محور سوادکوه در منطقه بالا‌زیراب را داشت با خودروی عبوری تصادف کرد و به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شد.

مردم منطقه که دیروز هم شاهد تصادف کامیون با تاکسی بالا زیراب و کشته شدن 2 نفر بودند، امشب نیز با ایجاد تصادف جدید به تاخیر در تعریض محور سوادکوه اعتراض کردند و هم‌اکنون در جاده مستقر هستند و عبور و مرور در محور سوادکوه متوقف شده است.

بیش از110 نفر از مردم منطقه بالا‌زیراب که به عنوان ورودی شهر زیراب مطرح است در طول سال‌های اجرای طرح تعریض محور سوادکوه کشته یا زخمی شدند.

براساس این گزارش ، محور سوادکوه در منطقه بالا‌زیراب بخش زیراب شهرستان سوادکوه که به علت تصادف زن عابر پیاده با خودروی عبوری و در اعتراض به تصادف‌های متعدد در این منطقه توسط مردم بالا‌زیراب مسدود شده بود با رایزنی‌های مسئولان محلی، شهری و شهرستانی بازگشایی شد.

این محور در منطقه بالا‌زیراب به مدت حدود یک‌ساعت مسدود بود.

براساس گزارش های رسیده، جلسه ویژه شورای ترافیک، صبح فردا با محوریت برنامه‌ریزی در ارتباط با علل و ارائه راهکار تصادف‌های اخیر در محور سوادکوه و در منطقه بالا‌زیراب برگزار می‌شود.

شنيده ها حاكي از قرار ملاقات فرماندار محترم سوادكوه و مسئولين شهرستاني با مردم و بزرگان سوادكوه در روز شنبه دارد.

موضوع تعريض جاده سوادكوه  تبديل به يكي از طولاني ترين پروژه هاي دهه هاي اخير شده كه نمايندگان و مسئولين زيادي را تا به حال به خود ديده است.

اخيرا سيد علي ادياني طي نطقي در صحن علني مجلس شوراي اسلامي مهرماه را آخرين فرصت وزير راه و شهرسازي براي پايان اين پروژه عنوان كرد و وزير را تهديد به اقدام قانوني پس از اين مهلت نمود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :