آخرین عناوین

جمعه 16 مهر 1395-23:26 کد خبر:32254

مهلت یک هفته‌ای استاندار مازندران به مدیران:

دستگاه‌ها شکایت از یکدیگر را پس بگیرند/ توبیخ در انتظار مدیران است

استاندار مازندران  به همه دستگاه ها مهلت یک هفته ای داد و گفت : همه شکایات دستگاه‌ها از یکدیگر باید در یک هفته پس گرفته شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، استاندار مازندران با اعلام اینکه همه شکایات دستگاه‌ها از یکدیگر باید در یک هفته پس گرفته شود، معاون خود را مسئول پیگیری این موضوع کرد.

ربیع  فلاح‌جلودار بعدازظهر امروز که در رأس هیأتی از معاونان و مدیران کل استانی به منظور بررسی و رفع مشکلات منطقه چمستان به این منطقه سفر کرده بود، در جلسه بررسی مشکلات مجتمع گردشگری شرکت عمران بهداشت شاهد چمستان نور، اظهار کرد: این شرکت با مطالعه و طراحی و استفاده از دانش روز اقدام کرد ولی خود استان مانع ادامه کار شد ولی با تغییرات مدیریتی اکنون امکان ادامه کار فراهم شد و عزم استانی ایجاد شد و ما باید دغدغه سرمایه‌گذاری و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

استاندار مازندران تأکید کرد: مشکل مجوز این مجتمع باید رفع شود تا برای سرمایه‌گذاران در بحث گردشگری که آمادگی کامل دارند ابهام ایجاد نشود و باید با اطمینان دادن از سرمایه‌گذار بهره گرفت.

این مسئول بیان کرد:با استفاده از قانون حفظ منابع طبیعی و اراضی و اجاره طولانی مدت می‌توان در مجتمع بهداشت سرمایه‌گذاری کرد و برای بخش همجوار جنگل نیز به جای محصور کردن به عنوان فضای باغ وحش، مجموعه پرندگان و .. از آن استفاده کرد.

فلاح‌جلودار گفت: از امروز موضوع  مجوز مجتمع پیگیری و دنبال شود تا سرمایه‌ای که مدتی مهار شد و بلااستفاده ماند وارد چرخه اقتصادی شود.

وی افزود: کار هفت کیلومتر مسیر محور نورـ چمستان ـ آمل تا پایان سال تکمیل و ایمن‌سازی شود و در صورت تأمین اعتبار پل‌ها نیز تعریض و احداث شود.

استاندار مازندران عقب‌ماندگی استان را به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها دانست و این ناهماهنگی‌ها و تا عمل سبب کارشکنی و خروج اعتبار از استان و در نتیجه عقب‌ماندگی می‌شود.

این مسئول، شکایت دستگاه‌های اجرایی از یکدیگر را سبب تضعیف قوه مجریه، اتلاف زمان و تأخیر در اجرا دانست و تأکید کرد: هر کجا بین دستگاه‌های اجرایی به دادگاه شکایت شود مدیر آن دستگاه توبیخ می‌شود و دیگر مدیر ما نیست.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه همه شکایات دستگاه‌ها از یکدیگر باید در یک هفته پس گرفته شود، معاون خود را مسئول پیگیری این موضوع کرد و از مدیران خواست هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی درباره احداث پارک در چمستان اظهار کرد: به نظرم سراسر مازندران پارک است اما باید مدیریت کنیم، زباله‌ها و نخاله‌ها ساماندهی شود ولی بحث احداث پارکی که به  معرفی فرهنگ بومی منطقه‌ای کمک کند پیشنهاد خوبی است که باید بررسی و اعلام نظر شود

استاندار مازندران در پایان درباره تملک 400 متر باقیمانده از مسیر اجرای پروژه کمربندی نور ـ رویان، گفت: ماده 9 از سوی راه و شهرسازی پیشنهاد و انجام شود تا این مشکل رفع شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :