آخرین عناوین

شنبه 17 مهر 1395-15:38 کد خبر:32261

آیت ‌الله طبرسی متذکر شد:

چوب لای چرخ کسانی که کار می‌کنند، نگذارید

نماینده ولی فقیه با اشاره به خدمات شهرداری ساری گفت: توصیه می‌کنم؛ چوب لای چرخ کسانی که کار می‌کنند نگذارند و من بیشتر از این وارد جزئیات نمی‌شوم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در افتتاح زیرگذر فرح‌آباد این شهرستان با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: از آیین و آذین در میادین و کوچه‌ها و خیابان‌ها توسط شهرداری که به مناسبت محرم بر پا شده، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه شاید در هیچ شهری از استان این آذین و آیین به مناسبت محرم مهیا نشده باشد، افزود: از عملکرد شهرداری و شورای شهر ساری در امور اجرایی و عمرانی تقدیر می‌کنم.

طبرسی با اشاره به اهداف عاشورا خاطرنشان کرد: عاشورا اهداف زیادی دارد که رسیدگی به مردم، با مردم و در میان آنان بودن و از جنس مردم بودن از اهداف آن است.

طبرسی با بیان اینکه شهردار و شورای ساری از جنس مردم هستند، تصریح کرد: شهرداری و شورا از جنس مردم در میان آنان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه با اشاره به اینکه ساری هشتاد و اندی سال و از سال 1306 دارای شهرداری شد، تاکید کرد: کارنامه شهرداران را ورق بزنید چطور در ظرف یک سال شهر آنقدر متحول می‌شود.

وی ضمن ارادت و عرض ادب به همه خانواده شهیدان و به ویژه خانواده شهیدان عبوری خاطرنشان کرد: شهردار ساری به طوری جدی شهر را دگرگون و زبانزد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه شنیدم که شهرداری‌های دیگر فشار وارد می‌کنند که شهرداری ساری چطور با این اقتصاد تقریبا نیمه‌تعطیل این همه خدمت می‌کند، یادآور شد: توصیه می‌کنم چوب لای چرخ کسانی که کار می‌کنند نگذارند و من بیشتر از این وارد جزئیات نمی‌شوم.

طبرسی با تشکر از کسانی که دست شورا و شهرداری را می‌گیرند تا برنامه‌های تحول و اجرایی در شهر ورق بخورد، اظهار کرد: عبوری و یارانش با همت و ایستادگی در این پروژه این خدمت بزرگ و نادر را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدا که وارد جمع شدم چهره‌های شاد و خوشحال را دیدم و این را محصول برکات جمهوری‌ اسلامی می‌بینم، افزود: فرزندان جمهوری‌ اسلامی با هماهنگی، همگرایی و وحدت این کار بزرگ را انجام دادند و وحدت پایه اساس این کار است.

طبرسی با اشاره به اینکه شورای بعدی هم باید همین طور متحد باشد تا کارها سرو سامان بگیرند، بیان کرد: اگر وحدت داشته باشیم نمایندگان دلسوز انتخاب کرده و به مجلس می‌فرستیم که امروز با شهردار و فرماندار دست به دست هم دادند تا این کار بزرگ برای شهر انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :