آخرین عناوین

شنبه 17 مهر 1395-16:19 کد خبر:32265

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری عوامل تیراندازی در ساری/ تکذیب تیراندازی به هیأت عزاداری

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری چهار متهم به تیراندازی در شهرستان ساری در کمتر از 24 ساعت خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی گفت:در پی وقوع یک فقره تیراندازی پنج‌شنبه شب گذشته در یکی از مناطق مسکونی شهرستان ساری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری با استفاده از سلاح شکاری به دو نفر که در نزدیکی یکی از هیأت‌های عزاداری شهر در حال تردد بودند، تیراندازی کرده و با سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مازندران، افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ضمن شناسایی عوامل تیراندازی دریافتند، ضاربان به علت اختلافات قبلی در یک ماه گذشته به قصد انتقام‌جویی اقدام به تیراندازی به سمت این افراد کردند که در این حادثه دو نفر مصدوم شدند و وضعیت آنان رضایت‌بخش است.

این مسئول با اشاره به اقدامات ویژه مأموران پلیس امنیت عمومی از شناسایی و دستگیری چهار متهم این حادثه در کمتر از 24 ساعت خبر داد و بیان کرد: در این ارتباط یک دستگاه خودرو سواری و یک قبضه سلاح شکاری کشف و توقیف شد.

میرفیضی با تکذیب خبر حمله و تیراندازی به هیأت عزاداری در ساری که در برخی رسانه‌ها منتشر شد، افزود: این حادثه هیچ‌گونه ارتباطی به هیأت عزاداری نداشته است.

وی به رسانه‌ها توصیه کرد، در انتشار اخبار ضمن دقت و پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های مربوطه، از شتاب‌زدگی در انتشار خبر خودداری کنند.

براساس این گزارش، سيد محمود ميرفيضي از آمادگي فرماندهي انتظامي استان در راستاي برقراري نظم و امنيت ترافيکي و انتظامي ايام محرم به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني خبر داد.

وي با اشاره به اتخاذ تدابير و تمهيدات ويژه ترافيکي و انتظامي در راستاي برقراري نظم و امنيت عزاداران حسيني که به صورت دسته جات سينه زني و زنجير زني در سطح تکايا و مساجد شهر حضور خواهند يافت،از هيئت هاي عزادار خواست، با رعايت نظم و قانون، پليس را در برقراري نظم و امنيت ياري کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه از همه ظرفيت ها به ويژه پليس افتخاري و همياران پليس در برقراري نظم و امنيت استفاده خواهد شد، به هيئت هاي عزاداري که هنگام شب در حاشيه جاده ها، خيابان ها و معابر عمومي که فاقد روشنايي مناسب هستند ،تردد مي کنند، هشدار داد: نسبت به نصب علائم آشکار ساز و هشدار دهنده همچون شبرنگ براي پيشگيري از وقوع حوادث استفاده کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، با اشاره به پايان برنامه هاي هفته ناجا از اجراي بيش از 100 برنامه در اين هفته خبر داد و افزود: هدف از اجراي برنامه هاي هفته ناجا، جلب مشارکت عمومي و ارتقاء امنيت اجتماعي است.

وي با اشاره به اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و اجتماعي در هفته ناجا، گفت:برنامه هاي هفته ناجا در دو بخش درون سازماني و برون سازماني برگزار شد که از مهم ترين برنامه هاي همايش بزرگ پياده روي خانوادگي، برگزاري صبحگاه مشترک ، ديدار با نماينده ولي فقيه و نشست با سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي استان بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :