آخرین عناوین

يکشنبه 18 مهر 1395-8:41 کد خبر:32272

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران خبر داد:

برخورد خودروی ۲۰۶ با عزاداران حسینی در قائمشهر ۱۶ مصدوم داشت

برخورد خودروی 206 با هیأت عزاداران حسینی در جاده نظامی قائم‌شهر موجب مصدوم شدن 16 نفر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ با کاروان عزاداران حسینی شنبه‌ شب به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مازندران اعلام شد.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه که در جاده نظامی قائم‌شهر منطقه دیزآباد بود اعزام و به سایر پایگاه‌های نزدیک اعلام آماده ‌باش داده شد.

وی اظهار داشت: ۱۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان رازی و دو نفر به بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر منتقل شدند ومصدومین همگی مرد بوده و خردسال‌ترین آن کودک زیر ۱۰ سال و مسن‌ترین نیز ۴۰ ساله بوده است.

اشکپور افزود: بر اساس آخرین گزارش یکی از مصدومین از بیمارستان رازی مرخص، ۱۱ نفر در بیمارستان رازی در بخش های جراحی و ارتوپدی و یک نفر در بخش icu بستری شدند، همچنین یک کودک ۱۱ ساله به دلیل ضربه سر و نیاز به درمان‌های تخصصی به بیمارستان امام خمینی ساری و درنهایت به بوعلی ساری منتقل شد.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر موردی از جان باختن مصدومی گزارش نشده است، تصریح کرد:  شایسته است، در هنگام دسته روی در این شب‌ها، ضمن رعایت ودقت رانندگان، افرادی با در دست داشتن چراغ و فلاشر در انتها و ابتدای صفوف دسته‌ها برای آگاهی خودروهای عبوری اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :