آخرین عناوین

دوشنبه 19 مهر 1395-11:2 کد خبر:32291

انتصابی شایسته از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

انتصاب رییس جدید اداره ارشاد شهرستان تنکابن

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران ، رییس جدید اداره ارشاد شهرستان تنکابن منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران ، رییس جدید اداره ارشاد شهرستان تنکابن  منصوب شد.

براساس این گزارش، جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در غرب استان ،بابک شمس ناتری مدیر توانمند چالوسی را بعنوان رییس اداره ارشاد اداره ارشاد شهرستان تنکابن معارفه و منصوب کرد.

بابک شمس ناتری پیشتر به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر خدمت می کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این آئین گفت:خدمت در نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش های این نظام بویژه در حوزه فرهنگ باعث افتخار است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

محمد فوقی با اشاره به جایگاه فرهنگی شهرستان تنکابن افزود:تنکابن شهر فرزانگان و فرهیختگان دارای سابقه فرهنگی طولانی است و به دلیل داشتن نسل جوان و نوجوان ، نیازمند برنامه های فرهنگی مختلفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات مالی و اقتصادی حوزه فرهنگ در سطح استان مازندران و شهرستان ها اظهار داشت : از 70 هزار میلیارد ریال اعتباری که بین دستگاههای اجرایی در کشور توزیع می شود ، سهم فرهنگ و ارشاد اسلامی یک هفتم این اعتبارات است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این میزان اعتبارات را بسیار ناچیز دانست و گفت : با وجود این مشکلات باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه به کار گیریم.

فوقی در این آئین ضمن با معرفی بابک شمس ناتری به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن از تلاش و زحمات حجت الاسلام صفر قاسمی رئیس سابق این اداره قدردانی کرد.

شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :