آخرین عناوین

سه شنبه 20 مهر 1395-9:44 کد خبر:32299

بهانه های یک مدیربرای نارضایتی مردم از خدمات رسانی پست:

از اسامی « همنام » تا روستاها و محلات « همنام» !

مدیر کل شرکت پست مازندران ، جابه جایی مالکان و نامشخص بودن آدرس و مشابه بودن اسامی را علت اصلی تاخیر در ارسال مرسوله عنوان کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، مدیر کل شرکت پست مازندران به انتقال ۷۲ مازندرانی از کلانشهرها به شرکت پست مازندران اشاره کرد و افزود: با انتقال این نیروها ۱۲ درصد نیروی مازاد به مجموعه نیروهای شرکت پست مازندران افزوده شد.

براساس این گزارش ، اسماعیل بوداغی در نشست خبری با برخی از اصحاب رسانه  که به مناسبت ۱۷ مهر روز جهانی پست برگزار شد و در شرایطی که نارضایتی مردمی از خدمات رسانی این شرکت وجود دارد ، اظهار داشت: پست بر خلاف برخی نهادها قدمت چند هزار ساله دارد و خدمات خوبی را به مردم ارائه می کند.

وی با اشاره به تاخیر ارسال مرسوله ، عدم زیر ساخت های لازم چون نامشخص بودن آدرس و مشابه بودن اسامی به ویژه در روستا ها را علت اصلی تاخیر در ارسال مرسوله عنوان کرد.

بوداغی ادامه داد: در حال حاضر در مازندران ۱۴ روستای همنام وجود دارد و این مشکل در برخی از نقاط شهری نیز دیده می شود که این امرسبب مشکل در ارسال مرسوله می شود.

مدیر کل شرکت پست مازندران ، نامشخص بودن مکان و جابه جایی مالکان و فروش سیمکارت بدون درج نشانی جدید را علت های تاخیر در ارسال قبوض اعلام کرد.

بوداغی به انتقال ۷۲ مازندرانی از کلانشهرها به شرکت پست مازندران اشاره کرد و افزود: با انتقال این نیروها ۱۲ درصد نیروی مازاد به مجموعه نیروهای شرکت پست مازندران افزوده شد.

گفتنی است این نشست بدون حضور بسیاری از خبرنگاران تشکیل شد و انتقادات و پرسش های خبرنگاران دعوت نشده در خصوص ضعف خدمات رسانی پست مازندران و گلایه های مردم استان همچنان بدون پاسخ مانده است .

بزودی در گزارشی مفصل از نارسائی های خدمات رسانی پستی استان منتشر خواهد کرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :