آخرین عناوین

سه شنبه 20 مهر 1395-10:11 کد خبر:32301

دهن‌کجی تشکل افراطی دانشگاه کشاورزی ساری به خطوط قرمز نظام:

انتشار تصویر سران فتنه در غرفه استقبال از دانشجویان /تصاویر

انجمن اسلامی افراطی دانشگاه کشاورزی ساری که نقشی کلیدی در حمایت از عناصر فتنه ایفا کرده ، در آغاز سال تحصیلی با اقدامی تحریک‌آمیز به حمایت از سران فتنه پرداختند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، انجمن اسلامی افراطی دانشگاه کشاورزی ساری که در سال‌های اخیر نقشی کلیدی در فعالیت‌های تنش‌زا و حمایت از عناصر فتنه ایفا کرده است، در آغاز سال تحصیلی دانشگاه نیز با اقدامی تحریک‌آمیز به حمایت از سران فتنه پرداختند.

مرور کارنامه این تشکل افراطی نشان می‌دهد هدف اصلی آن کشاندن فضای دانشگاه به دوقطبی کاذب و بهره‌برداری سوء برای اعمال فشار و تحقق خواسته‌های نامشروع است.

در حالی مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه کشاورزی ساری برگزار شد که این تشکل خاطی دانشگاه بار دیگر از نیت سیاسی خود برای مصادره دانشجویان پرده برداشت.

این تشکل تندرو با انتشار تصاویر یکی از سران فتنه 88 در محل فعالیت خود، با تذکر برگزارکنندگان مراسم تصاویر رئیس دولت اصلاحات را جمع‌آوری کرد.

عبور از خطوط قرمز نظام در حمایت بی‌چون و چرا از سران فتنه، باز کردن پای حامیان فتنه به دانشگاه و حاشیه‌آفرینی برای نظام تنها بخشی از تندروی‌ها و هنجارشکنی‌‌های انجمن اسلامی در سال‌های بعد از فتنه 88 است.

یکی از دانشجویان فعال تشکلی درباره اقدامات ساختارشکنانه این انجمن اظهار کرد: دعوت از چهره‌های سیاسی مشکل‌دار و از عناصر فتنه اسرائیلی به دانشگاه و همچنین نصب تصویر یکی از سران فتنه در اتاق انجمن از دیگر اقدامات این انجمن است.

وی ادامه داد: این تشکل سیاسی در این پازل فتنه‌گران دنبال هنجارشکنی و تطهیر چهره فتنه‌گران است.

این دانشجو بیان کرد: در راستای همین هنجارشکنی‌ها، این تشکل با وجود ممنوع‌التصویر بودن انتشار عکس سران فتنه، در اقدامی غیرقانونی در غرفه استقبال از دانشجویان ورودی جدید اقدام به انتشار تصویر یکی از سران فتنه کرد.

وی در پایان گفت: البته این تشکل بعد از تذکر معاون فرهنگی دانشگاه مجبور به جمع‌آوری این تصاویر شد، اما نکته مهم در انتشار این تصاویر، قبح‌شکنی و عادی نشان دادن این موضوع در نزد دانشجویان است که باید با اینگونه رفتارها به شدت برخورد شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :