آخرین عناوین

يکشنبه 25 مهر 1395-9:29 کد خبر:32353

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:

انتقال آب دریای خزر به سمنان منتفی است

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر حمایت بیشتر از طرح‌های اولویت دار توسعه ای استان، گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان منتفی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجمع نمایندگان مازندران طرح‌های اولویت دار و محرک توسعه استان را پیگیری ملی می‌کند.

وی از اقدام ملی مجمع نمایندگان برای پیگیری طرح‌های اولویت دار و محرک توسعه استان خبر داد.

نیازآذری به نشست روز گذشته مجمع نمایندگان استان با استاندار مازندران اشاره و تصریح کرد: بیان آخرین وضعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مازندران، بررسی طرح‌های عمرانی و توسعه ای استان، تحلیل روندهای برنامه ششم توسعه و طرح مشکلات و تنگناهای استان در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضوهیئت رئیسه مجمع نمایندگان مازندران درباره مصوبات این نشست گفت: در این نشست مقرر شد استانداری 12 پروژه اولویت دار استان را حداکثر تا یک ماه دیگر به مجمع نمایندگان اعلام تا در سطح ملی پیگیری شود.

نیازآذری از نشست روز دوشنبه مجمع نمایندگان و استاندار با وزیر جهادکشاورزی برای بررسی مشکلات فراروی مرکبات خبر داد و خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان به صورت جدی بازار مرکبات و سایر محصولات کشاورزی را با هدف حمایت از تولید رصد و پیگیری می‌کند.

وی از نگرانی و اعتراض مجدد مجمع نمایندگان به مسئله انتقال آب دریای خزر به سمنان و معضل پسماند دراین جلسه اشاره کرد.

نیازآذری افزود: مجمع نمایندگان بالااتفاق مخالف انتقال آب دریای خزر بوده و از روند مدیریت پسماند در استان راضی نیستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :