آخرین عناوین

چهارشنبه 28 مهر 1395-16:44 کد خبر:32405

رئیس جمعیت هلال احمر نور خبر داد:

ناپدید شدن پسر 3 ساله در نور/ تصاویر

تلاش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نور برای یافتن کودک سه ساله مفقود شده نوری در این شهرستان ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا،خیابانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور  گفت: امیر ماهان کاویانپور، کودک 3 ساله اهل شهرستان نور، ساعت 11 صبح دیروز با مادرش در خانه بود و لحظه ای مادر متوجه شد او در خانه حضور ندارد.

خیابانی افزود: مادر این کودک همان لحظه به بیرون آمد و متوجه باز بودن در شد و اطراف خانه را گشت ولی فرزندش را پیدا نکرد.

وی گفت: این موضوع به ما اطلاع رسانی شد و امدادگران ما بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور افزود: سمت چپ منزل این کودک گم شده، رودخانه ای قرار دارد که بیشتر اوقات کم آب بود، ولی به علت بارندگی چند روز گذشته اکنون پر آب است.

خیابانی گفت: امدادگران با گمان اینکه کودک به داخل رودخانه رفته باشد، تا غروب آنجا را گشتند و حتی از آنجا به دریا رفتند و جستجو کردند.

وی افزود: عصر دیروز دو کودک مدرسه ای مشخصاتی مبنی بر مشاهده این کودک را دادند و طبق اطلاعات آن ها ماموران بسیج، هلال احمر و آتش نشانی برای یافتن کودک جستجو را ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: امدادگران کوچه و خیابان های اطراف، باغ ها و حتی خرابه ها را هم گشتند ولی نتیجه ای به دست نیاوردند.

خیابانی با بیان اینکه تا ساعت یک نیمه شب تلاش برای پیدا کردن این کودک 3 ساله ادامه داشت، افزود: جستجو همچنان برای پیدا کردن این کودک ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر نور افزود: تلاش نیروهای امدادی برای یافتن این کودک در این رودخانه فصلی که تا دریا 4 کیلومتر فاصله دارد وعملیات جستجوی تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و نیروی های بسیج شهرستان نور برای یافتن این کودک سه ساله تا پاسی از شب گذشته بدون نتیجه باقی ماند.

خیابان گفت: امروز نیز بدنبال فروکش کردن آب رودخانه ، یک اکیپ امدادی جمعیت هلال احمر با بسیج تمام امکانات برای یافتن کودک وارد عمل شدند.

وی اظهار امیدواری کرد که امروز بتوانیم این کودک را با تلاش نیروهای امدادی ، بسیج و سازمان آتش نشانی شهرداری پیدا کنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :